A keresletcsökkenést a Metro áruházak mellett a Kaufhof üzletek is megszenvedték, a legnagyobb németországi kereskedelmi lánc nettó eredménye 7 százalékkal, 519 millió euróra csökkent a 2008-as 558 millió euróról. Az értékesítési forgalom ez idő alatt 4 százalékkal, 66 milliárd euróra csökkent – tudósít az AP.
A düsseldorfi cég arra számít, hogy eredménye az idei évben jóval magasabb lesz a 2009-re jelentettnél. Eckhard Cordes, a cég vezérigazgatója úgy látja, a cég büszke lehet arra, hogy átvészelte a válságot, a cég átszervezése pedig meghozta az eredményét, hiszen a Metro a idei évre is változatlan osztalékot javasol.
A Metro AG cégei közül csak a Media Markt és a Saturn produkált magasabb forgalmat, az elektronikai eszközöket forgalmazó áruházak értékesítése csaknem 4 százalékkal növekedett. A válság hatására 6 százalékkal csökkent nemzetközi szinten a vállalat forgalma, ennél rosszabbul teljesítettek a Kelet-európai üzletek, ahol 13 százalékos mínusszal zárt az évet a Metro.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.