Februárban Európa öt legnagyobb piacán 21,1 millióan használták mobiltelefonjukat navigációra, 68 százalékkal többen, mint az előző év azonos időszakában. Ehhez képest a GfK adatai szerint ugyanezen a piacon (Nagy Britannia, Franciaország, Spanyolország, Németország, Olaszország) összesen 20,4 GPS készülék talált gazdára 2008 és 2009 között.
A TomTom és a Garmin főként az autós navigációból szerezte bevételeit, de a comScore adatai szerint ma már ez a terület a mobiltelefonos navigáció egyik erőssége. A mobilon tájékozódok 68 százaléka autóban vagy más járműben használta a beépített GPS-t, míg 27 százalék használta gyaloglás közben - jelenti a Reuters.
A comScore külön mérte a nagyobb pontosságot és sebességet nyújtó A-GPS elterjedtségét is. A felmérés szerint az okos telefonokba épített, modernebb navigációt még gyakrabban használják az autóban. Ez a kutató szervezet szerint azt jelenti, hogy nem pusztán egy-egy lokáció azonosítására alkalmazzák az A-GPS-t, hanem teljesértékű autós navigációként.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.