BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Egyre többet hirdetnek közösségi oldalakon az USA-ban

Az amerikai hirdetők az idén egyre növekvő érdeklődéssel fordulnak a közösségi oldalak, mint hirdetési felület felé: a cégek az idei első félévben erősen növelték reklámkiadásaikat a közösségi hálózatokon.

Az eMarketer piackutató - amely honlapján számolt be vizsgálatairól - becslései szerint az amerikai cégek 1,68 milliárd dollárt költenek az idén ezeken a hálózatokon elhelyezett reklámra, ami 20 százalékos növekedés 2009-es 1,4 milliárd dollárhoz képest. 2011-re ezt az összeget 2,1 milliárd dollárra várják emelkedni.

Az Egyesült Államokban a Facebooknak jut a reklámkiadások mintegy fele, míg a MySpace jelentősége e téren csökkenő.

A közösségi hálózati hirdetések, az eMarketer becslései szerint, a világ más részein az Egyesült Államoknál is jobban nőnek. Az idén a világon a közösségi hálózatokon elhelyezett összes hirdetés költségét tekintve több mint fele részben esik az Egyesült Államokra, de jövőre már az amerikai oldalak arányosan kevesebb hirdetési kiadást "szívnak fel".

 

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.