Illés Zoltán úgy véli a dunai áruszállítás fejlesztése nem magyar érdek, valamint a hajókat kell a Dunához igazítani, nem fordítva. Ezzel kapcsolatban leszögezzük, hogy az ősember megjelenése óta úgy van, hogy a hajókat igazítják a folyókhoz és nem fordítva és ez így történt, történik a Duna esetében is. A tavalyi évben a hivatalos statisztikák szerint 6,8 millió tonna árut rakodtak a magyar kikötőkben.
Ez azt jelenti, hogy 9000 hajó fordult meg az országban, amiből történetesen 2800 hajó magyar volt. Így Illés Zoltánnak az a gondolata, hogy magyar flotta nem létezik, finoman szólva nem felel meg a valóságnak. Illés Zoltán nyilatkozata amellett, hogy szakmailag dilettáns, súlyosan veszélyezteti a magyar külkereskedelem és a magyar szállítmányozók munkáját, ezen keresztül több ezer ember munkahelyét.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.