Ezért a holding úgy döntött, hogy optimalizálja portfólióját és azokra az áruházakra koncentrál, amelyek sikeresebben üzemeltethetőek. A hálózat ugyanakkor két új, egyenként mintegy 3 ezer négyzetméteres üzlettel bővül év végéig. A kecskeméti Auchan mellett Media Markt lesz, az Arena bevásárlóközpontban pedig megnyílik az ötödik Saturn áruház, és amint a vállalat lapunkkal közölte, jövőre további áruházak nyitását tervezik.
A közel három éve 2700 négyzetméteren létesült zalaegerszegi Media Markt sosem tartotta el magát. A 2009 szeptember 30-án zárult első üzleti évben 1,6 milliárdos árbevétel mellett 249 millió volt a nettó veszteség, a következőben pedig 1,4 milliárdra süllyedt a bevétel és 240 millióra a veszteség.
Pedig az egykori Zalahús 30 ezer négyzetméteres területén felépített Zala Parktól sokat vártak a beruházók, az Europa Capital LLP és a ConvergenCEntral Europe. A 22 ezer négyzetméteres kereskedelmi park 35 millió euróba került, és a beruházók úgy tartották, regionális kereskedelmi parkként a létesítmény vonzáskörzete kiterjed egész Zala megyére, valamint a Nyugat-Balaton régióra.
A GfK Hungária tanulmánya szerint a Zala Park látogatói vonzáskörzete magában foglalja a 60 percnyi autóúttal megközelíthető településeket is, amelyeknek az összlakossága meghaladja a félmillió főt, így komoly a regionális gazdasági jelentőséget tulajdonítottak az ingatlanfejlesztésnek. Ugyancsak a GfK állapította meg, hogy a kereskedelmi park vonzáskörzetének vásárlóereje – a felmérés idején – meghaladta az évi 600 milliárd forintot.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.