Az új csarnok mellett, a régi gyárépületben folyik a korábbi autógyár felújítása, ahol korábban az Astra valamint a Vectra modellek készültek. Ide már meg is érkeztek az első gépek. A hengerfej gyárban viszont már a nyári leállás alatt új gépeket telepítettek, mégpedig azért, hogy a hengerfejüzem képes legyen majd az új motorgyár ellátására is.
A felújítás alatt álló 31 ezer négyzetméteres egykori autógyár, valamint új üzemcsarnok együttesen ad otthont a jövő év végén induló, az Opelnél csak flex – azaz rugalmas – motorgyárként emlegetett egységnek, amely a teljes felfutás után évi félmillió motor előállítására lesz képes.
Az úgynevezett flex-rendszer azt jelenti, hogy a szerelősor rugalmasan alkalmazkodhat a rendelésállományhoz, és ugyanazon a soron készülhetnek például a dízel és a különféle benzinmotorok főtengelyei.
Részletek a hétfői Világgazdaságban
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.