Szerinte Románia vízumot ad majd azoknak a „valódi turistáknak”, akik ezekből az országokból érkeznek. Romániát Drakulával, Erdéllyel, kulturális programokkal, a Duna-Deltával és gyógyfürdőhelyekkel reklámozzák majd Ázsiában.
"Az utóbbi 20 évben megpróbálták Drakula legendáját elrejteni, de még mindig működik a mítosz. Ha azt mondod valakinek, hogy Romániából vagy, akkor csak néznek és nem értik. Ha viszont azt mondod, hogy Erdélyből vagy, akkor Drakula miatt mindenki be tudja azonosítani a helyet" – fogalmazott Bărhălescu.
Hiába áll Románia rendelkezésére 2013-ig 75 millió euró uniós forrás a turizmus népszerűsítésére, 2010-ben a beutazók száma mindössze 7,49 millió volt, egy százalékkal kevesebb, mint 2009-ben – írja a Turizmus Online. A vendégek 60 százaléka az uniós tagállamokból érkezett, ezen belül a legtöbben Magyarországról (39 százalék) és Bulgáriából (17 százalék), őket követi az olaszok (8,5 százalék) és a németek (7,6 százalék).
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.