Tizenkét pontos skálán értékelték a személyszállító társaságok egy uniós finanszírozású felmérés során azt, hogy szerintük a nagy európai repülőterek felé tartva, illetve oda megérkezve, és onnan tömegközlekedési eszközökön távozva mely pontokon van az utasoknak a legtöbb információra szükségük.
Az IC-IC hírlevele szerint négy repülőteret választottak ki, a frankfurtit, az amszterdamit, a párizsit és a bécsit. A személyszállító társaságok az út elején, azaz még a lakásban, vagy a szállodában 9 pontosra értékelték a tájékoztatás fontosságát, érdekes, hogy ehhez képest semmiféle információt nem juttatnak el a háztartásokba. Hozzá kell tennünk, hogy nem ennyire rossz a helyzet: az utasok a lakásukban (illetve szinte bárhol) megnézhetik a személyszállító társaságok internetes honlapját, vagyis otthon is hozzájuthatnak az általuk igényelt, lényegében összes utazási információhoz. Ám a felmérés éppen arra volt kíváncsi, hogy az utasok milyen helyszíni (on-site) tájékoztatást szeretnének.
Az út második és harmadik szakaszán, vagyis a tömegközlekedési eszközök megállóiban és magukon a tömegközlekedési eszközökön a tájékoztatás fontosságát a legmagasabb szintűre, azaz 12 pontosra értékelték a személyszállítók. Az utasok viszont úgy nyilatkoztak, hogy a megállókban az elvárt adatoknak csak az 51 százalékát, a járműveken pedig a 25 százalékát kapják meg.
A negyedik szakasz a tömegközlekedési eszközök repülőtéri megállója, vagy állomása, itt a társaságok a maximálishoz képest már felényi (6 pont) információt is elégségesnek tartanak. Az utasok is nagyjából felényi szinten, 51 százalékban elégedettek azzal, amihez e megállókban, állomásokon hozzáférnek. Magán a repülőtéren már csak egy pontnyi, a repülőn pedig semennyi információ sem kell a személyszállítók feltételezése szerint. Az utasok viszont éppen a repülőtéri tájékoztatást tartották a legjobbnak, amit 60 százalékosra értékeltek, a gépen viszont már vártak el utazási adatokat.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.