A bevezetéskor az alapítók reményei szerint 20-25 milliárd dollárra értékelik a Snapchatet, noha egyelőre csak 3 milliárd dollárt szeretnének bevonni. A leendő részvényeseknek el kell vonatkoztatniuk attól, hogy a kaliforniai vállalkozás, ahogy eddig, úgy rövid távon sem fog nyereséget termelni számukra. Iránymutatásul a tőzsdehatósághoz beadott dokumentációban közölték, hogy tavaly 404 millió dolláros bevételre tettek szert, ám veszteségük elérte az 515 milliót. Az éves forgalomnövekedés hétszeres volt, a dinamikát tehát nem érheti szó. (Azért bevételei kapcsán a Facebook-ot sem kell félteni!)
Ehhez képest a veszteség 2015-ben „csak” 373 millió dollár volt, amit a fejlesztések és a marketingköltségek dobtak meg. A Snap is a reklámokból él, s a hirdetők számára értékét elsősorban az adja, hogy felhasználói fele 13–24 éves, „még tanítható és még nem Facebook-függő” korosztályból kerül ki. Sokan úgy látják, hogy a Facebook pályáját tudja befutni a Snap.
Mark Zuckerberg is így látta, ezért tett 2014-ben 3 milliárd dolláros ajánlatot, de ezt Evan Spiegel és Bobby Murphy Snap-alapítók egyszerűen lesöpörték az asztalról. Vélhetően jól tették, hiszen ma a részesedésük értékét 5 milliárd dollárra becsülik.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.