A társaság honlapján közölt, frissített előrejelzés szerint 12 550 darab 60-150 üléses gépre lesz igény a következő húsz évben, a megrendelések legnagyobb részét, 70 százalékát a 100-150 üléses, kisebb méretű keskenytörzsű gépek tehetik ki. A kanadaiak 6800 ilyen gép eladásával számolnak, 580 milliárd dollár értékben, a fennmaradó részt a 60-100 székes gépek tehetik ki 5750 darabos rendelésszámmal és 240 milliárd dollár 2017-es listaáron számolt értékkel.
A legtöbb gépet Észak-Amerikába és Európába adják el, a két földrészre 5700 repülőgép, a teljes igény 46 százaléka kerülhet. A Bombardier úgy spekulál, hogy az eddigieknél nagyobb mértékben csökken majd a kereslet a 20-60 üléses kis regionális gépek iránti, a 60-100 székes gépek fogják uralni a legfeljebb 500 tengeri mérföldes járatokat, a 100-150 üléses kis keskenytörzsűek pedig a rövid- és középtávú, úgynevezett point-to-point járatok üzemeltetésében lehetnek sikeresek.
Fred Cromer, a gyártó vezérigazgatója ezt azzal magyarázta, hogy a légitársaságok egyre több, a jelenlegi keskenytörzsűeknél kisebb, az igényeknek jobban megfelelő típusokat kezdenek majd alkalmazni. Ennek hátterében az eszközök kezelése áll, már nem a költségcsökkentés, hanem a profitnövelés a fő cél, ezt viszont megfelelő méretű és költségszintű gépekkel lehet ellátni.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.