„Folytattuk szélessávú hálózatunk fejlesztését célzó beruházásainkat, dinamikus teljesítményünk pedig továbbra is töretlen, amelyet ebben a negyedévben a 10,2 százalékos árbevétel-növekedés és a több mint 2 millió előfizetés is jelez.” – hangsúlyozta az idei harmadik negyedévi adatok kapcsán Robert Redeleanu, a UPC Magyarország és a UPC Románia vezérigazgatója. (Az nem szerepel a cég közleményében, hogy pontosan mekkora bevételre tettek szert).
Idén szeptember végén a UPC szolgáltatásai országszerte több mint 1, 7 millió háztartásban voltak elérhetők. A lakossági és üzleti előfizetők száma 6100-zal növekedett az előző negyedévhez képest, és elérte a 842 000-et.
Az új vezetékes és mobil előfizetések száma meghaladta a 128 ezret az elmúlt egy évben, így összességében kétmillió fölé emelkedett az előfizetések száma, ez pedig 6,8 százalékos növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest. A nagysebességű internet előfizetések száma 39 900-zal növekedett az előző éves adatokhoz viszonyítva, így elérte a 655 ezret.
Emellett a digitális és analóg televízió előfizetések is dinamikusan bővültek, szeptember 30-ig összesen 677 700-ra, ami több mint 17 ezerrel magasabb, mint az előző év azonos időszakában. Miközben a vezetékes telefon előfizetések száma egy év alatt 47 ezerrel növekedve a harmadik negyedév végén már 611 800 fölött járt, ugyanezen időszakban a mobil előfizetések száma 24700-zal nőtt, és így elérte a 81 400-at.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.