A Tchibo Share néven január 23-án induló szolgáltatás az interneten lesz elérhető, és az ügyfeleknek legalább egy hónapra kell bérbe venniük a kiválasztott ruhákat. A visszaküldött termékeket a Tchibo profi módon kitisztíttatja és csak ezután kínálja fel ismét kölcsönzésre.
A világ számos országában próbálják ki különböző vállalatok a megosztáson alapuló modellt, autóktól, házakon, ruházaton, luxusjavakon át a barkácsgépekig számos terméket kínálnak, hogy meg tudják szólítani az ezredfordulós nemzedéket, amely kevésbé lelkesedik a tulajdonlásért, sokkal inkább érdeklődik a megosztás, a cserebere és a kereskedés iránt.
A megosztáson alapuló szolgáltatásokat nyújtó vállalatok között a legismertebb talán a fuvarmegosztást kínáló Uber vagy a szálláskiadással foglalkozó Airbnb.
A PricewaterhouseCoopers nemzetközi tanácsadó cég közelmúltbeli felmérése szerint a megosztáson alapuló gazdaság mérete a 2016-ban elért 15 milliárd dollárról 2025-re 335 milliárd dollárra duzzadhat.
A kölcsönző szolgáltatás időt, pénzt és helyet spórol meg, és változatossá teheti az öltözködést. De mindenekelőtt fenntartható, mivel forrásokat takarít meg
- mutatott rá a Tchibo.
A milliárdos Herz család tulajdonában lévő vállalat a terméktől függő kölcsönzési díjakat állapít meg, így például egy pólóért havi 2 eurót, egy kabátkáért pedig 4 eurót kér majd.
Az 1949-ben alapított, kezdetben kávé csomagküldő szolgálatként működő cég fél évszázad alatt nemzetközi nagyvállalattá nőtte ki magát. A Tchibo folyamatosan bővítette kínálatát és értékesítési csatornáit, számos európai országban van jelen kávé- és nem élelmiszer jellegű termékeivel.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.