Az új pozíció betöltésével mely területekért felel majd, mit kezel prioritásként?
A Mol Magyarország ügyvezetőjeként a Mol csoport teljes magyarországi operatív működéséért felelek, ami az ellátási lánc összes elemére kiterjed, a kőolaj- és földgázbányászattól egészen a vegyipari alapanyagok előállításáig, valamint természetesen a legnagyobb hazai töltőállomás-hálózat üzemeltetéséig. Emellett a csoportban a fogyasztói szolgáltatások ügyvezető igazgatójaként felelek a Csehországtól az Adriáig és a Fekete-tengerig nyúló, csaknem kétezer egységből álló regionális töltőállomás-hálózatért is.
A legfontosabb célom, hogy a munkavállalók mellett az ügyfeleinknek is az első számú választása legyünk, legyen szó üzemanyagról, vegyipari termékekről, autómegosztásról vagy épp egy csésze finom kávéról. Az újdonságokat, innovatív szolgáltatásokat – például Mol Limo, Mol Bubi – mindig Magyarországon vezetjük be először, és innen exportáljuk a régió többi országába. Mivel itt vagyunk igazán otthon, a Mol stratégiai nagyberuházásainak többségét is Magyarországon valósítjuk meg. Számomra az az elsődleges, hogy a jövőben ezt az utat követve ipartörténelmet írjunk, és az egymilliárd dolláros poliolberuházással Tiszaújvárosban a térség legnagyobb vegyipari konglomerátumát hozzuk létre.
Milyen kiskereskedelmi fejlesztések várhatók a közeljövőben?
Folyamatosan bővítjük gasztrokínálatunkat. A Fresh Corner gasztromárkánkkal ki kívánunk lépni a töltőállomás keretei közül. El szeretnénk hagyni a hagyományos olajipari vállalati imázst is. Olyan új szolgáltatásokat is bevezetünk, mint például a tankolás utáni mobilapplikációs fizetés. Kiterjesztjük az elektromos töltőhálózatunkat is, több száz ponton lesznek elérhetők az e-töltők a cseh határtól a Fekete- és az Adriai-tengerig.
Milyen tapasztalataik és várakozásaik vannak a Mol Limo kapcsán?
A Mol Limo népszerűsége töretlen a budapestiek körében: már több mint 30 ezer regisztrált ügyfelünk van, és a január végi indulás óta a felhasználók csaknem 1 millió kilométert tettek meg az autókkal. A Mol 2020-ig meg szeretné duplázni a Limo gépkocsiflottáját, működési területét pedig kiterjesztené Budapest közigazgatási határáig. Abban is gondolkodunk, hogy a régió más nagyvárosaiban, így Prágában, Pozsonyban, Belgrádban vagy akár Zágrábban is elindítsuk a szolgáltatást, ahogy a Mol Bubit is – Slovnaft BAjk néven – exportáltuk Pozsonyba.
A teljes interjút a Világgazdaság csütörtöki számában olvashatják
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.