A pandémia és a veszélyhelyzet kinyitotta a szemünket
– nyilatkozta a Vogue Magazine-nak adott interjújában Giorgio Armani, a híres milánói divatház alapítója, aki a vállalat igazgatásában, a marketingben és a menedzsmentben, illetve a gyártásban is reformokra készül.
A 86 éves divattervező nem tervez lassítani, a ruházaton felül a márka más üzletágakban is aktívan reprezentálja magát, mint a szépségápolás, a lakberendezés, az édességkészítés, a kávézók, és még a szállodaiparban is jelen vannak – derül ki a cikkből.
Armaninak a járvány hatására megdőlt az a régebbi koncepciója – mint ahogyan ezt más luxusmárkák is teszik, a Gucci, a Fendi vagy a Bulgari – hogy egy vállalatnak függetlennek kell maradnia.
Egyelőre név nélkül említve egy fontos olasz céggel tervez a partnerségről megállapodni. Roberta Armani, a divattervező unokahúga is elismerően nyilatkozott a kezdeményezésről, amely az olasz divatvilág hírnevét még inkább emelné a nagyvilágban.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.