Ötödik alkalommal lett a legvonzóbb munkahely gyártói kategóriában a magyarországi Bosch Csoport. Összesítettben pedig dobogós helyen szerepel a vállalat. A PwC Magyarország online kutatásában a 16-28 év közötti diákok, hallgatók és fiatal munkavállalók munkaerőpiaci-preferenciáit, és a számukra legvonzóbb munkáltatói márkákat mérte fel Magyarországon. Az eredmények alapján összesen tíz iparági kategóriában és egy összesített kategóriában osztották ki 2021 Legvonzóbb Munkahelye Díjakat.
A PwC Magyarország az idei munkaerőpiaci-preferencia kutatásában a 16 évnél idősebb diákokat, hallgatókat és munkavállalókat kérdezte meg online felmérése keretében, hogy milyen tényezők és juttatások meghatározóak számukra, milyen elvárásokat fogalmaznak meg a munkaadókkal szemben, valamint melyek azok a hazai munkáltatói márkák, melyek a leginkább vonzóak számukra.
Az előző évekhez képest újdonság, hogy a TOP10 preferencia közé bekerült az otthoni munkavégzés lehetősége is, a 28 év felettiek körében pedig a távmunka a negyedik legfontosabb munkaválasztási szemponttá lépett elő.
A kutatás szerint emellett tovább nőtt a vállalati kultúra szerepe, amely a munkavállalói élmény mellett a sikeres és vonzó munkáltatói márka kulcsa is.
A Bosch globális törekvéseinek helyi megtestesüléseként tavaly jött létre az a munkacsoport a vállalat budapesti telephelyén, melynek feladata a járvány utáni új munkamódszerek kialakítása volt. Ennek eredménye, hogy egy sokkal szélesebb spektrumú fejlődésre koncentrálunk, ahol a fizikai- és az informatikai környezet, valamint a vállalati kultúra átalakulása áll a középpontban
– ismertette Somogyi András.
A vállalat az irodai munkát végzők körében a tevékenységalapú munkakörülményekre fókuszál, de továbbra is előnyben részesítik például a különböző formában megvalósuló, nem fix helyhez kötött munkavégzést, illetve a rugalmas munkaidőbeosztást.
A Bosch csoport nyolc önálló vállalat szoros stratégiai együttműködéseként Magyarország egyik legnagyobb külföldi ipari munkaadója, több mint 15 ezer munkavállalót foglalkoztat.
A 2020-as pénzügyi évben 1497 milliárd forint teljes nettó árbevételt ért el, ebből a magyar piacra való csoporton kívüli értékesítésből származó árbevétele 238 milliárd forint volt.
A vállalat jelenleg is aktívan bővíti a fejlesztőmérnökeinek számát Magyarországon.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.