A McDonald’s abban reménykedik, hogy egy új autós kiszolgálással, a futároknak újonnan kialakított felszedőhelyiséggel és polccal – ahol a vevők megkaphatják a rendeléseiket – könnyítik meg az ügyfelek kiszolgálását – írja a CNN.
Az új fejlesztéseket a texasi Fort Worth közelében lévő étteremben tesztelik majd.
A gyors kiszolgálás kulcsfontosságú a gyorséttermeknél, mivel az ügyfelek hosszú várakozási idő után átpártolhatnak a konkurenciához. A QSR és az Intouch Insight idei autós kiszolgálásról szóló jelentése szerint
a kiszolgálási idő átlagosan 45 másodperccel lassabb volt a 2019-ben mérthez képest.
„Mivel ügyfeleink igényei folyamatosan változnak, elköteleztük magunkat amellett, hogy minden eddiginél gyorsabban és könnyebben kiszolgáljuk őket” – mondta Max Carmona, a McDonald’s globális dizájn- és étteremfejlesztési igazgatója az új koncepcióval kapcsolatban.
A tesztelést a kifejezetten az elvitelre vágyó ügyfelek számára alkalmas, kisebb étteremben kezdik el.
Az éttermen belül külön a futároknak fenntartott helyiségek lesznek, kint pedig az ügyfeleknek dedikált parkolóhelyeket létesítenek az átvételhez. Az előre rendelési sáv azon ügyfelek számára készül, akik a McDonald’s mobilalkalmazásával adták le rendelésüket még az érkezésük előtt.
A helyszínre érve elindulhatnak a kijelölt sávba, ahol a fülkénél valaki megerősíti a rendelést. Innen a vásárlók veszik át a pakkjukat.
Tavaly jócskán megnövekedett a kereslet az autós elvitelek és kiszállítások iránt, ez pedig erős zavart okozott az éttermek működésében az USA-ban.
A megfelelő kiszolgálás érdekében számos lánc új autós kiszolgáláson kezdett el dolgozni.
A Taco Bell júniusban bemutatott egy koncepciót, amely szerint egyszerre négy felvevőpontnál lehet majd az autós rendelést átvenni, az ételt, italt pedig egy „függőleges lifttel” szállítják le a konyhából a megrendelőhöz. A Burger King is bemutatta, hogy szintén több sávban közelíthetik majd meg az autósok az éttermet, illetve a burgerfelvevő szekrényekből vihetik el a rendeléseket.
Az áthajtósávok bővítése és a rendelések felvételének megkönnyítése mellett az éttermek olyan technológiába fektettek be, amely a zökkenőmentesebb élményt szolgálja, beleértve a digitális menütáblákat és a mesterséges intelligencia használatát is.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.