A Lidl büszke arra, hogy gyorsan dolgoznak az alkalmazottai, azonban az üzletláncnak vannak olyan vásárlói is, akiket ez a feszített tempó feldühít.
A Promotions cikke szerint sok panaszt lehet hallani azzal kapcsolatban is, hogy a Lidl munkatársai már-már túlságosan is gyorsan húzzák le az árukat, ami miatt az emberek képtelenek velük tartani a tempót. Számos kommentár érkezett azzal kapcsolatban, hogy az üzletlánc az egyik Facebook-posztjában úgy fogalmazott, hogy a pénztárosaik azért annyira gyorsak, mert a középső nevük az, hogy „villám”.
Én utálom ezt a gyorsaságot! Sürgetve érzem magam, amit nem szeretek. Jó ötlet volt az önkiszolgáló pénztár, már csak azt használom!
„Mondjuk én örülnék, ha nem hajigálná a cuccom... szóval pont nem bánnám, ha kicsit lassabb lenne. Ha tehetem, az önkiszolgáló kasszához megyek inkább.” „Nekem minden elpakolás egy kihívás, egy saját magamat felül teljesítő géppé változom. A feleségem csak óvatosan hátrébb áll, amikor neki áll a pénztárosunk a melónak” – írják a kommentelők.
Valaki a kommentszekcióban elárulta, hogy ő azt utálta a legjobban, mikor a fizetés után a pénztáros meg sem várta, míg elpakol, hanem máris elkezdte lehúzni a következő vásárlónak az áruit. Így aztán már többen azt csinálják, hogy először elpakolnak, és csak azután fizetnek, hiszen addig a kasszás úgysem tud mit csinálni, nem tud rátérni a következő sorban állóra.
Vannak olyan vélemények is, amelyek kifejezetten pozitívan értékelik a pénztárosok tempóját:
Ezért járok oda! Nem kell a fél életemet sorban állással töltenem, miközben nyugodtan megvárják, hogy elpakoljak, ha nem bírom a tempót.
Akadnak helyek, ahol munka közben műteni lehet a pénztárost, mert neki nem sürgős, úgyis ott van egész nap. Mások kiemelték, hogy többi között ez a tempó az oka annak, hogy inkább az önkiszolgáló kasszát választják – így saját bevallásuk szerint elkerülik a kellemetlenségeket és az elütéseket.
Korábban a Világgazdaság megírta, hogy huszonötmilliárd forint adózott nyereséggel zárta az évet a Lidl Magyarország Kereskedelmi Bt., a nettó árbevétele körülbelül 30 százalékkal növekedett, és csaknem elérte az ezermilliárd forintot. A cég a legnagyobb hazai kiskereskedelmi vállalkozás.
Megelégelte a hibákat a magyar Lidl – megszünteti az árcédulákatAz itthon piacvezető boltlánc így szűrné ki annak a lehetőségét, hogy a jövőben téves árakat és hibás akciókat tüntessenek fel az üzletekben. |
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.