A Nestlé kedden bejelentette, hogy értékesíti a Boci, a Melba és a Párizsi kocka védjegyeit a Cerbona (A.R.M. Alba Régia Mercator Kft.) számára. A Bocit és a többi márkát a Nestlé a privatizáció során, 1991-ben, a Szerencsi Édesipari Vállalattal együtt vásárolta meg.
Meggyőződésünk, hogy a Cerbonánál jó kezekben lesz a Boci, és a jövőben is biztosított a nagy tradícióval rendelkező ikonikus márka sikere Magyarországon
– mondta Noszek Péter, a Nestlé Hungária Kft ügyvezetője. „Ezzel párhuzamosan a Boci értékesítése lehetővé teszi a Nestlé Hungária édességüzletága számára, hogy olyan erősségeire és növekedést biztosító márkáira összpontosítson, mint a jól ismert KitKat és a nagy népszerűségnek örvendő Balaton” – tette hozzá.
„Nagy örömünkre szolgál, hogy a sikeres tárgyalásokat követően a 100 százalékban magyar tulajdonban álló Cerbonához kerül a közel százéves múltra visszatekintő Boci, Melba és Párizsi kocka – mondta Mészáros Tamás, a Cerbona vezérigazgatója. – Örülünk annak, hogy a népszerű márkákat megvásárolhattuk, és a Cerbona biztosíthatja további növekedésüket.”
A cég közlése szerint az ellátás folytonosságának biztosítására egy átmeneti időszakban a Nestlé gyártja majd tovább ezeket a termékeket, ezzel is garantálva, hogy a fogyasztók megszakítás nélkül hozzáférhessenek kedvelt csokoládéjukhoz. A tranzakció 2024. május 22-én zárul.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.