A Primark több száz gyermekruházat árbefagyasztását jelentette be, az idei döntés az alapvető ruházati cikkekre vonatkozik, tetőtől talpig, beleértve a farmernadrágokat, a melegítőket, a hosszú ujjú pólókat és a kabátokat. Az ír fast fashion cég azonban nem csak ruházati cikkeket forgalmaz: a családok a cipőtől az írószerig, az uzsonnásdobozoktól a hátizsákokig mindent egy helyen vásárolhatnak meg – közölte a Primark.
Tavaly a többi Primark üzletben a hátizsákválaszték, a Disney Stitch-től a Minnie egéren át a Marvelig, nagy sikert aratott, és világszerte közel félmillió darabot adtak el belőle. „Tudjuk, hogy a gyerekeknek való vásárlás soha nem lesz egyszerűbb, hiszen folyamatosan nőnek és a gyerekruházatnak valóban extra tartósnak kell lennie.
Éppen ezért az áraink befagyasztásával biztosítjuk a nagyszerű ár-érték arányt, ami reményeink szerint enyhíti a családokra nehezedő pénzügyi nyomást az év ezen időszakában”
– fogalmazott Gavin Daniels, a Primark gyermekruházati igazgatója.
Például a gyerek leggings 660 forinttól, a hosszú ujjú póló 860 forinttól, a gyerek farmer pedig 3000 forinttól kapható.
Korábban beszámoltunk a fast fashion cég megnyitójáról, és arról is írtunk, hogy másnap is tömegek álltak a bolt előtt, sőt hosszú napokig csak sorban állás után lehetett bejutni az üzletébe. Maciej Podwojski, a Primark közép-kelet-európai vezetője a Világgazdasággal közölte, hogy a ruhaüzlet kínálatában általánosságban a legnépszerűbb termékek közé tartoznak az alsóneműk, kiemelt tekintettel a zoknik. A legkelendőbb kategóriák között tartják számon
Kategóriánként a pizsamák, strandingek, női és férfi rövidnadrágok, valamint egyes kozmetikumok voltak a legnépszerűbbek. A Primark közép-kelet-európai vezetője lapunknak nemrég úgy nyilatkozott, hogy több mint két hónap után elmondható, Magyarországon nagy sikert arattak az utazási cikkek, a gurulós bőröndök.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.