BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Új Forma–1-es Lego szettek érkeznek, partnerséget kötött a két cég

Az F1 és a Lego bejelentette új együttműködését, amelynek keretében új szettekre lehet számítani. A közlés szerint az egészen kicsiktől kezdve a komoly kihívásokat kedvelő felnőttekig mindenki számíthat F1-es Lego-termékre.

A Forma–1 nagy bejelentést tett: partnerséget kötnek a Legóval, melynek keretén belül piacra dobnak több F1 ihletésű terméket. A közlés szerint minden korosztályra gondoltak, így elképzelhető, hogy a legkisebb szettektől kezdve a több ezer darabos Technic modellekig rengetek termék közül válogathatunk majd. Az is megerősítésre került, hogy az óvodáskorú gyermekek számára készült Lego Duplo szettek is elérhetők lesznek.

A következő évben sok új Forma–1-es Lego-szettre lehet számítani / Fotó: AFP

„2025-ben a Forma–1 világa Lego kockák képében elevenedik meg olyan szettek képében, ami egyszerre mutatja be a csapatokat és egyszerre szól a család minden tagjának, akik élvezik a Forma–1 versenyeit” – olvasható a hivatalos bejelentésben. Az együttműködés arra is összpontosít, hogy a rajongók közelebb kerüljenek az innováció, a technológia és a mérnöki világhoz a legóépítés révén.

Az utóbbi években egyre népszerűbb az F1 a fiatalabbak körében,

az adatok azt mutatják, hogy több mint négymillió 8-12 éves gyermek követi aktívan a sportot az Európai Unióban és az Egyesült Államokban, miközben a követők 54 százaléka a a TikTokon és 40 százaléka az Instagramon már 25 év alatti.

 

Emily Prazer, az F1 kereskedelmi igazgatója így nyilatkozott: „A Lego kockák a kreativitás és az építés iránti szenvedély szikráját lobbantották fel gyerekek és felnőttek millióiban szerte a világon. A partnerség révén a rajongók kockáról kockára képesek lesznek újrateremteni és újragondolni a Forma–1 világát, a játékokon keresztül pedig mélyebbre áshatnak a sport mögött meghúzódó mechanikában és technológiában.”

A Lenovo is Forma–1-partner lett

Korábban a Forma–1 bejelentette, hogy a Lenovo lesz a globális partnere és a 2025-ös szezontól kezdve két nagydíj címadó szponzora. A technológiai vállalat és az F1 kapcsolata nem új keletű, de az előbbi most a legnagyobb szponzorok közé lép, olyan cégek sorában, mint az Aramco, a Heineken, a Qatar Airways és az American Express.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.