Új igazgatósági tagja van szeptembertől a cseh Orlen Unipetrol csoportnak: Agnieszka Bobrukiewicz feladata, hogy ő felügyelje a kiskereskedelmet és a marketingtevékenységet a vállalat cseh, szlovák és magyar piacain. Az Orlen Unipetrol egy 2022-ben született, 229 millió euró értékű tranzakcióban vette át a magyar Mol 143 hazai és 39 szlovákiai benzinkútját, a folyamat idén zárult.
Agnieszka Bobrukiewicz némi túlzással üzletasszonyi felelősségi körei alapján „bejárta” fél Európát, közel 20 éves nemzetközi kiskereskedelmi tapasztalattal rendelkezik a csoport közleménye szerint, amiből korábban már nyolc évet töltött az Orlen Unipetrol csoportnál.
Munkahelyein olyan innovatív projekteket vezetett, amelyek javították az értékesítési eredményt és árréseket – emeli ki a közlemény. Az üzletasszony 2012 és 2019 között projektmenedzserként, majd később a Benzina töltőállomás-hálózat marketingigazgatójaként dolgozott Csehországban és Szlovákiában, és az új marketingstratégiák megvalósítása mellett olyan márkák kommunikációja kötődött hozzá, mint a Stop Cafe, Verva, Efecta és a Tank karta.
A Bialystoki Közgazdasági Egyetemen végzett Agnieszka Bobrukiewicz 2019 és 2022 között az Unimot marketingigazgatója volt: ez a vállalat a nemzetközi Avia töltőállomás-hálózatot üzemelteti Lengyelországban és Ukrajnában. Itt új gasztronómiai- és shopkoncepciót alakított ki és az üzemanyag és kiegészítő termékek értékesítési marketingstratégiájáért volt felelős.
Aztán 2022-től a Costa Coffee értékesítési és marketingigazgatója és igazgatósági tagja volt Lengyelországban és Lettországban, és olyan más országok piacait is támogatta, mint Csehország, Ausztria és Belgium.
Mivel széles körű nemzetközi tapasztalattal rendelkezem az üzemanyag és az FMCG ágazat kiskereskedelmi értékesítési szegmensében, a cseh, szlovák és magyar kiskereskedelmi piacokat fogom vezetni és támogatni annak érdekében, hogy maximalizáljuk azok potenciálját, és tovább növeljük azokat, különösen az értékesítési volumenek, árrések és piaci részesedés tekintetében
– mondta Agnieszka Bobrukiewicz. Hozzátette: „Véglegesítjük az erős nemzetközi ORLEN márka egységesítésének folyamatát Csehországban, majd mindhárom piacra egyszerre összpontosítunk, hogy javítsuk a bevált gyakorlatok megosztását, és tovább növeljük a minőséget és az innovációt. Emellett új energiaajánlatok fejlesztésén is dolgozunk, az e-mobilitás szegmens kiépítésének részeként.”
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.