BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok
TheVR, McDonald's, Happy Meal

Meglepetésre készülhet a McDonald's a TheVR-ral

Úgy tűnik, hogy Magyarország legnépszerűbb online tartalomgyártói és a McDonald’s újra összefog, ám ezúttal többről lehet szó a reklámoknál. A TheVR és a McDonald’s Magyarország is szinte egy időben lebegtetett be egy-egy titokzatos bejelentést, a közös múltat nézve pedig nem lenne meglepő, ha egy szorosabb együttműködést jelentenének be.

A magyar streamer világ megkerülhetetlen alakja, a TheVR újból összefoghat a McDonald’s Magyarországgal és piacra dobhatnak egy teljesen új, a magyar fogyasztóknak exkluzív menüt. A TheVR név mögött álló Fábián István (Pisti) és Komzsik János (Jani) már korábban is dolgoztak együtt a magyar Mekivel, és úgy tűnik, hogy most többről lesz szó, mint hirdetésről vagy burger kóstolásról.

TheVR, McDonald's, Happy Meal
Fotó: YouTube / @thevrhu (EGY KRUMPLI MIND FELETT!!! | MÁR MEGINT ESZÜNK! #1)

A TheVR már korábban is dolgozott együtt a McDonald’s Magyarországgal fizetett hirdetés formájában, akkor a Dupla Big Mac®-et és az ahhoz tartozó szószt népszerűsítették, valamint nemrég a TikTok csatornájukra készült egy rövid reklám, amiben Pisti újból kifejtette, hogy a paradicsomnak nincs helye a burgerekben. A McDonald’s Magyarország nemrég közzétett egy rövid videót, melyben egy közeledő, új termék sziluettjét mutatják, a bejelentés pedig a napokban várható. 

Ezzel egy időben a TheVR hivatalos oldalán is, a menetrend fül alatt péntek délután 1 órára jelezték, hogy bejelentés közeleg.

Ennek kapcsán a Redditen egy felhasználó szerint a két bejelentés ugyanaz lesz, tehát jön a TheVR-menü a McDonald'sban,

és egy amolyan „gamer Happy Meal®” menü lesz. Természetesen ez még nem megerősített információ. A felhasználó egy képet is csatolt a kommenthez, amin ugyanaz a fehér Happy Meal® doboz látható, mint a magyar Meki videójában, csak ezen már szerepel a TheVR mostani „lines” stílusa és a nevük is. Mivel Reddit-információról van szó, ezért ki kell emelni, hogy ugyanannyira lehet félrevezetés, mint nem.

A Világgazdaság megkereste a McDonald’s Magyarországot és a TheVR-t is, hogy kommentálják az ügyet. Amint érkezik visszajelzés, frissítjük a cikket.

Fotó: Reddit

A TheVR meghatározó a magyar online világban  

A Forbes idén másodszorra  készítette el azt a független listát, amelyen bemutatják a 20 legértékesebb magyar influenszert, akik új generációs vállalkozóként komoly teljesítményt és értéket tud felmutatni a hirdetőknek. Posztonként akár másfél millió forint is ütheti a legsikeresebbek tenyerét itthon, márkanagyköveti szerződésekért pedig a tízmilliós összegek is sem ritkák. 

Az élen a TheVR végzett, amely megvédte első helyét.

A debreceni csapat tavaly lett tízéves, a követők és a piaci szereplők egyhangúan őket tartják a legértékesebb influenszereknek. Végtelen videójátékozással kezdték, ma viszont már népszerű reggeli műsort visznek a Twitchen, és többek között a McDonald’s is dolgozott velük. A tavaly megjelent, jubileumi filmjük már több mint másfél milliós nézettséggel bír a YouTube-on.

Ajánlott videók

Továbbiak

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.