BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok
null

Hivatalos: új gyorsétterem jelenik meg Magyarországon, de ennek ára van – jól ismert a tulajdonos

A Tóth testvérek közölték, hogy sokszor jobban inspirálja őket az alkotási vágy, mint maga az üzemeltetés. Újabb Simon’s Burgert azonban nem nyitnak, mert nem voltak megelégedve a működésükkel.

A Tóth testvérek 2022 végén nyitották meg első éttermüket baráti segítséggel 8-9 millió forintból. Az első teljes üzleti évben közel egymilliárdos árbevételt értek el, 2024-ben pedig a Simon’s cégcsoport már mintegy 5 milliárd forintos forgalmat bonyolított le. 

A Simon’s Burger tulajdonosai egy teljesen új márka építésébe kezdenek / Fotó: Tóth Simon/ LinkedIn

Az elmúlt hónapokban több új Simon’s Burgert nyitottak, köztük Nyíregyházán, Egerben és a Budapesten is, mellettük egy Smashyt és egy Buddy’st üzemeltetnek szintén a magyar fővárosban.

Tóth Simon, a cég egyik alapítója a közösségi oldalán számolt be róla, hogy egy újabb márkát indítanak el a magyar piacon. 

Létrehoztunk egy új brandet, a Travis’ Tenderst, ahol a csirke kerül most a főszerepbe

– írta a posztjában Tóth Simon.

Hozzátette, hogy folyamatos bennük az  alkotás iránti vágy, és ez sokszor jobban inspirálja őket, mint maga az üzemeltetés. „Ezért belevágtunk most egy ilyenbe is. Hamarosan megnyitjuk a helyet” – írta.

A Simon’s Burger a Facebookon korábban arról számolt be, hogy az elmúlt két és fél évben több mint húsz új éttermet nyitottak meg, de azt is hozzátették, hogy az alapítók nem voltak megelégedve a működéssel. „Ezért most egy ideig nem éttermeket építünk, hanem rendszert” – írta a cég, amely kissé ellentmond az új csirkésétterem-tervüknek.

Azt is írta a cég, hogy elindítják a Simon’s Universityt, ahol minden kollégájuk – akár régóta van velük, akár most csatlakozott – megkapja azt a tudást, amivel még profibb vendégélményt tudnak adni. „A következő időszak a tanulásról, fejlődésről és építkezésről szól. 

Igen, egy darabig nem nyit új helyet az anyavállalat, de a franchise partnereink már készülnek, és hamarosan több városban is találkozhattok velük”

– közölték.

Korábban a a Világgazdaság is beszámolt róla, hogy a testvérpár  a Smashy Burger nevű márkájuknak nyitottak étteremet New Yorkban a világváros egyik legforgalmasabb pontján:

 

Ajánlott videók

Továbbiak

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.