Hamarosan érkezhet a szülői felügyelet a TikTok közösségimédia-alkalmazásra – derült ki a cég szerdai közleményéből.
A fejlesztés lehetővé teszi a kiskorúak szülei számára a gyermekek által megtekinthető tartalmak szűrését kulcsszavakon vagy bizonyos, a videóban elhangzó kifejezéseken keresztül.
A TikTokot nemrég az Európai Parlament, Bizottság és Tanács eszközeiről is letiltották, ahogy az amerikai képviselőház kütyüin sem elérhető már az alkalmazás.
A TikTokot rendszeresen éri bírálat, amiért nem tesz eleget a fiatal felhasználók védelme érdekében, a szülői felügyelet bekapcsolása ezen a területen jelenthet előrelépést. A kínai tulajdonú alkalmazást ezenfelül adatvédelmi aggályok és a kínai kormányzathoz való közelsége miatt is rendre kritika éri.
A szülők nemsokára korlátozhatják azt is, hogy a gyermekük mennyi időt tölthet el az alkalmazást böngészve, akár a hét egyes napjain más és más időtartamot engedélyezve gyerekeik számára. A funkció alapbeállításként 60 percben korlátozza a napi használatot, ennek feloldásához pedig jelszóra lesz szükségük a fiataloknak.
A funkció természetesen kikapcsolható, de napi 100 percnyi görgetést követően az alkalmazás akkor is értesíteni fog, hogy ideje lenne limiteket beállítani a túlzott használat ellen.
A felügyeleti mód kialakításához a vállalat szülői, ifjúsági és civil szervezetek segítségét egyaránt igénybe veszi.
A TikToknak a legfrissebb adatok szerint havi 125 millió aktív felhasználója van az Európai Unióban és további 25 millió a kontinens más részein, míg az Egyesült Államokban ez a szám 138 millió körül alakul. Világszinten több mint egymilliárd havi felhasználóval büszkélkedhet a közösségimédia-óriás.
Szintet léptek az influenszerek, az új TikTok-trend: győzköd, hogy mit ne vásároljMi ez az új őrület? A „deinfluenszerek” a hiteles termékismertetőik miatt lesznek egyre népszerűek a közösségi oldalakon. Korábban az dívott, hogy az influenszerek „eladtak” valamilyen terméket vagy márkát a követőiknek. |
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.