Nem befolyásolják a média- és tartalomfogyasztási szokásokat a gazdasági nehézségek, az internet-, tévé- és streaming-előfizetések népszerűsége az emelkedő díjak ellenére nem csökkent tavalyhoz képest az EY nemzetközi felmérése szerint, amelynek megállapításait a tanácsadó cég kedden közölte.
Az EY felmérésében több mint 21 ezren vettek részt, a tartalom- és médiafogyasztási kutatás Dél-Koreára, az Egyesült Államokra, az Egyesült Királyságra, Franciaországra, Kanadára, Olaszországra, Spanyolországra és Svédországra terjedt ki – közölték.
A digitális szolgáltatásokat épp annyira fontosnak tekintik a fogyasztók, mint a vizet és az áramot, ezért fel sem merül, hogy lemondjanak róla
– vázolták az előfizetések népszerűségét.
Mi (ki?) döntheti el a streamingháborút?Az iparág domináns szereplője a Netflix, azonban egyáltalán nem biztos, hogy a piac további növekedésével nem fognak átrendeződni az erőviszonyok. |
A közlemény szerint
a megkérdezetteknek mindössze 16 százaléka véli úgy, hogy drágák az internet-, tévé- és streaming-előfizetések.
Váltásra inkább a hálózat megbízhatatlansága adhat okot, 26 százaléknak voltak már ilyen gondjai. A mobilinternet fennakadásairól ennél is többen, 29 százaléknyian számoltak be, a streaminggel szemben pedig az áttekinthetetlenül nagy kínálat és az érdektelen tartalmak a leggyakoribb kifogás – tették hozzá.
A fogyasztói visszajelzések alapján az EY úgy véli, hogy a szolgáltatóknak hibátlan hálózatot kell üzemeltetniük, mert az infláció ellenére sem az árverseny dönt, sokkal inkább az ár-érték arányok különbsége. A háztartások 36 százaléka akár többet is fizetne a magasabb színvonalért.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.