BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

A háztartások ma már szinte képtelenek meglenni tévé és internet nélkül egy felmérés szerint

Az alapvető szükségletekről még az infláció csúcspontján sem mondanak le a háztartások, és ma már ezek közé tartozik a tévé és az internet is. Az EY egy nemzetközi reprezentatív felméréséből kiderült, hogy a víz és az áram mellett az internet- és tévészolgáltatásokról sem mondanak le a családok a drágulás ellenére. A megkérdezettek mindössze 16 százaléka mondta azt, hogy túl drágák az előfizetések.

Nem befolyásolják a média- és tartalomfogyasztási szokásokat a gazdasági nehézségek, az internet-, tévé- és streaming-előfizetések népszerűsége az emelkedő díjak ellenére nem csökkent tavalyhoz képest az EY nemzetközi felmérése szerint, amelynek megállapításait a tanácsadó cég kedden közölte.

Selective,Focus,Of,Remote,Contol,In,Hand,Of,Woman,Near
Fotó: Shutterstock

Az EY felmérésében több mint 21 ezren vettek részt, a tartalom- és médiafogyasztási kutatás Dél-Koreára, az Egyesült Államokra, az Egyesült Királyságra, Franciaországra, Kanadára, Olaszországra, Spanyolországra és Svédországra terjedt ki – közölték.

A digitális szolgáltatásokat épp annyira fontosnak tekintik a fogyasztók, mint a vizet és az áramot, ezért fel sem merül, hogy lemondjanak róla 

– vázolták az előfizetések népszerűségét.

Mi (ki?) döntheti el a streamingháborút?

Az iparág domináns szereplője a Netflix, azonban egyáltalán nem biztos, hogy a piac további növekedésével nem fognak átrendeződni az erőviszonyok.

A közlemény szerint 

a megkérdezetteknek mindössze 16 százaléka véli úgy, hogy drágák az internet-, tévé- és streaming-előfizetések.

Váltásra inkább a hálózat megbízhatatlansága adhat okot, 26 százaléknak voltak már ilyen gondjai. A mobilinternet fennakadásairól ennél is többen, 29 százaléknyian számoltak be, a streaminggel szemben pedig az áttekinthetetlenül nagy kínálat és az érdektelen tartalmak a leggyakoribb kifogás – tették hozzá.

A fogyasztói visszajelzések alapján az EY úgy véli, hogy a szolgáltatóknak hibátlan hálózatot kell üzemeltetniük, mert az infláció ellenére sem az árverseny dönt, sokkal inkább az ár-érték arányok különbsége. A háztartások 36 százaléka akár többet is fizetne a magasabb színvonalért.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.