BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok
null

Sztár lett egy budapesti nyilvános vécé, ahová posztolni járnak a turisták

Gyorsan terjed a híre a világban annak a különös budapesti nyilvános vécének, ahová ezer forintért lehet betérni. Az átlagosnál drágább díjat ugyanakkor senki sem sokallja – okkal.

Különös, avagy különleges illemhellyel gazdagodott nemrég a pesti attrakciók sokasága, nevezetesen a Dorottya utcai Madame Tussauds épületében kialakított Pop&Roll Art Toilet formájában.

A Pop&Roll Art Toilet belülről / Fotó: Herendi Dániel

A neopop art stílusú környezetbe ültetett mellékhelyiség, a színes, különös, meghökkentő és ötletes belsőépítészeti megoldások Kiss Miklós dizájner és képzőművész tervei alapján valósultak meg.

A közösségi médiában – Facebookon, Instagrammon és TikTokon – pillanatok alatt ismertté vált WC tervezőjének nemrég zárult a művészeti kiállítása a rendhagyó térben, ahol csaknem 100 műalkotást mutattak be.

A népszerű pesti illemhely híre pillanatok alatt elterjedt a világban, külföldi és hazai utazási bloggerek, influenszerek és hétköznapi turisták egyaránt lelkesen posztolnak, szelfiznek és videóznak onnan, ahová egyébként a király is gyalog jár.

A különleges illemhely népszerűbb a külföldiek körében / Fotó: Herendi Dániel

Érdekes, hogy népszerűbb a külföldiek körében – állapította meg egy magyar utazási blogger, aki azt is elárulta, teljesen véletlenül akadt rá a különleges pesti toaletre egy külföldi lány instáján, magyaroknál nem is nagyon látta korábban.

A tíz női és tíz férfi vécé között nincs két egyforma, mindegyik fülke egyedi dizájnt kapott. 

A WC-re ezer forintos belépő ellenében bárki betérhet és fotózkodhat is. A különös hely az alapvető funkciót is tökéletesen ellátja, vagyis igazi nyilvános illemhelyként működik és rendszeresen takarítják.

A rendhagyó, lényegében 

turisztikai attrakcióként szolgáló projektet a lelkes közönség várakozásai szerint továbbiak is követik majd. 

Amennyiben így lesz, arról mindenképpen beszámolunk.

A Magyar Turisztikai Ügynökség szervezésében az elmúlt napokban zajlott Budapest Influencer Trip keretében 50 külföldi influenszer népszerűsítette a magyar fővárost, akik egyenként több mint 150 millió követőtábort tudhatnak magukénak – erről a Világgazdaság is beszámolt. 

 

 

 

Ajánlott videók

Továbbiak

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.