Ismét felívelőben van a kilencvenes évek kedvelt játékának, a tamagocsinak a csillaga. A virtuális kisállatok ismét divatba jöttek, így 2022 és 2023 között a globális eladások megduplázódtak, a tamagocsi márkát birtokló Bandai Namco nagy örömére.
A cég ráadásul olyat tett, amire a tamagocsiláz csúcspontján, 1996-ban sem volt példa, boltot nyitott Nagy-Britanniában – jelenti a BBC. Azonban a tamagocsi ma már nem ugyanaz, mint régen, hiszen haladt a korral. Bár maga a kütyü kinézete nem változott, ma már sokkal több lehetőséget nyújt a virtuális állatkánk. Ennek egyik oka, hogy
ma már a tamagocsi is kapott wifit, így tárgyakat tölthetünk le a netről, és a barátainkkal is játszhatunk.
Ez az újdonság varázsát is fenntarthatja Priva Jadeia márkamenedzser szerint.
A tamagocsi Nagy-Britanniában 2019-ben indult újra hivatalosan, és azóta semmi sem állította meg a játék szárnyalását. A virtuális állat nem csak az azzal gyerekként találkozó millenniumi generációt hódította meg, de a mai gyerekek kedvencévé is vált, noha ma már számos versenytársa van.
Ezek egyike a Hatchimals gyártotta Bitzee, ami rugalmas kijelzőt használ, hogy reagálni tudjon érintésünkre. A Punirunes egyik kedvelt újítása, hogy az ujjunkat a készülékbe rakva megcsaphatjuk virtuális kedvencünket. De érdemes akár a Digimont is említeni, igaz, az ugyancsak a Bandai Namco birtokában van, és eredetileg azért született meg, hogy a fiúk számára is készüljön tamagocsi. Jadeia szerint azonban már nyoma sincs a nemek szerepének a játékok népszerűségében.
A tamagocsi népszerűségében a nosztalgiafaktor is nagy szerepet játszik, sokan azért kedvelik a játékot, mert visszahozza gyerekkorukat és annak emlékeit.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.