A Sealion 7 a BYD hetedik, tisztán elektromos hajtású modellje az európai piacon: a Comfort nevű alapmodell listaára 20 millió forint, míg az extrákkal ellátott, legnagyobb teljesítményű csúcsváltozat, az Excellence 23 millió forint, a köztes verziónak számító Design pedig 22,2 millió forint – közölte a kínai autógyártó.
Az óceán tematikájú sorozat negyedik darabja 215 kilométer per óra végsebességre képes mindegyik kiszerelésben. A hátsókerék-hajtású Comfort 6,7 másodperc alatt gyorsul álló helyzetből 100 kilométer per órára, míg az összkerékhajtású változatok, a Design és az Excellence ezt 4,5 másodperc alatt teljesítik.
A WLTP-hatótáv a Comfort esetében 482 kilométer, amivel szemben a Design 456, az Excellence 502 kilométerre képes. A Comfort és a Design modellek 150 kilowattal tölthetők, ezzel az akku 32 perc alatt 10 százalékról 80 százalékra telíthető. Az Excellence 230 kilowattos egyenáram vételére is képes, így itt ez akár 24 perc alatt is megvan.
A tisztán elektromos hajtású középkategóriás SUV a BYD első európai modellje frekvenciafüggő lengéscsillapítással. Ez a rendszer, a lengéscsillapítók olajáteresztő szelepeinek hangolása révén, egyenletesebb felületeken feszesebb viselkedésű, így a cég szerint minden helyzetben jól irányítható és stabil marad az autó.
Az utasokra kilenc légzsák vigyáz. A belépő szintet képviselő Comfort is fűthető és szellőztethető első ülésekkel, hátsóülés-fűtéssel, kulcs nélküli nyitással és indítással, kétzónás légkondicionálóval, 15,6 colos, elektromosan elfordítható központi érintőképernyővel, 10,25 colos vezető előtti kijelzővel, vezeték nélküli telefontöltővel, egy pár első és hátsó USB-csatlakozóval, valamint
külső elektromos fogyasztók (kisebb hűtőszekrény vagy kávéfőző) táplálására alkalmas V2L rendszerrel érkezik Európába.
Az Exellence többletfelszerelése a vegán helyett nappabőr üléshuzat és a head-up kijelző. A karosszéria négyféle színben elérhető: Atlantis szürke, Indigo szürke, Polar fehér és Space fekete. Az utastér fekete vagy kék árnyalatban választható.
A Sealion 7 csomagtartójának alapmérete 520 liter, a hátsó üléseket lehajtva 1789 literre nő a hasznos térfogat. Az autó orrában kialakított 58 literes első csomagtartó (frunk) a töltőkábelek tárolására alkalmas, de egy-egy táska is elférhet itt. Az utastérben több mint húsz, könnyen elérhető pakolóhely várja az úti holmikat.
Az összes modellben alapfelszerelés az első-hátsó parkolóradar, a 360 fokos panorámakamera-rendszer, az adaptív tempomat, a táblafelismerő, az intelligens sebességszabályozás, az első-hátsó ütközésre figyelmeztető, az automata fékezéssel is kiegészített első-hátsó keresztirányú forgalomfigyelő, a sávelhagyásra figyelmeztető, az intelligens, adaptív távfény-szabályozás, a holttérfigyelő, az automata vészfék, a vezetőfáradtság-figyelő, az ajtónyitás-figyelmeztetés, az autót a sáv közepén vezető asszisztens és a vezető figyelmetlenségére figyelmeztető elektronika is.
Újabb mérföldkövet léphet át a BYD: a Tesla után a Fordot megelőzheti
A kínai autógyártó 40 ezerrel több járművet értékesített a Fordnál a harmadik negyedévben. A BYD lendülete várhatóan kitart, s az idén értékesítésben megelőzheti a három nagy detroiti autógyártó közül a Fordot.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.