Kate Moss lett a kreatívigazgatója a Diet Coke 40. születésnapját ünneplő „Love What You Love” kampánynak – tudatta a Kreativ.hu.
A szupermodell feladata a márka népszerűsítése lesz a Londoni Divathéten, az együttműködés keretében különböző aktivitásokra és kollaborációkra lehet számítani. A márka bízik abban, hogy ezáltal még közelebb tud kerülni a divatipar szereplőihez.
Kate Moss kinevezése egy újabb lépcsőfok a celeb-kreatívigazgatók térhódításában.
Egy ideje már megfigyelhető az a tendencia, hogy a márkák szívesen dolgoznak ilyen formában is hírességekkel. A Playboy például Cardi B-t kérte fel a feladatra, hogy segítsen sikerre vinni az OnlyFansszel szemben indított platformját, a FWRD divatmárka pedig Kendall Jennert nevezte ki kreatívigazgatónak 2021 szeptemberében.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.