Új, egységesített tejmárkát vezet be az Aldi Magyarország – közölte a kiskereskedelmi lánc. Ez azt jelenti, hogy a népszerű tejtermék, a Milfina a jövőben Milsani név alatt fut majd.
A német diszkont mindezt úgy kommentálta, hogy a vásárlóik „jelentős változásokkal fognak találkozni a jövőben az áruházaikban”. A döntés háttere, hogy a hazai vállalat az Aldi Süd csoport többi tagvállalatához hasonlóan egységesített márkanév, a Milsani alatt forgalmazza a tejtermékeket a Milfina helyett. Emiatt – legyen szó akár hazai, akár nemzetközi beszerzésről –
megújul majd az árucikkek csomagolása is.
Fontos ugyanakkor hogy a magyar beszerzésből, magyar alap-, illetve nyersanyagokból készülő Kokárdás márka továbbra is elérhető lesz az Aldi magyar boltjaiban. A belépő árkategóriás márka folyamatosan bővül: az elmúlt öt évben megkétszereződött (jelenleg 21) a Kokárdás név alatt kínált termékek száma.
A német diszkont tejtermékei választéka meglehetősen széles, jelenleg mintegy 270 különböző terméket kínál a polcain. Ezek tehát új dizájnnal készülő, egységes arculatú csomagolást kapnak. A tejek esetében a még könnyebb beazonosítás érdekében változni fog a termékek zsírszázalék szerinti színezése is: a jövőben
A laktózmentes tejtermékek is Milsani néven lesznek kaphatók.
A csomagoláson kívül nem változik sem a receptúra, sem a termékek beltartalma
– mondta Bernhard Haider, az Aldi Magyarország Élelmiszer Bt. országos ügyvezető igazgatója. Kiemelte, hogy a márka egységesítésétől az Aldi Süd további költségcsökkentést vár, amelynek köszönhetően még alacsonyabb áron biztosíthatják a minőségi tejtermékeket.
A magyar beszerzésű Milsani tejtermékeket egyébként könnyű lesz felismerni, mivel a csomagoláson a termék eredetére utaló nemzeti színű szalag mellett a már megszokott Magyar Termék, illetve Hazai termék védjegyek jelölésekkel is megtalálhatók. További változás, hogy három termék, az UHT tejek közül a 2,8 százalékos Milsani, a 1,5 százalékos Kokárdás és az ESL tej esetében a 2,8 százalékos Milsani dobozán QR-kódot is találnak a vásárlók, amely beolvasva az Aldi honlapján található online szórólapra navigál át.
Megváltozik az Aldi összes magyar boltja – a vásárlók rá se fognak ismerni az üzletekreMilliárdos fejlesztést jelentett be az egyik legnagyobb hazai kiskerlánc. |
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.