BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Alapvető, akciós élelmiszert vesz a magyar

A magyar háztartások a válság hatására egyre inkább figyelnek az akciókra és a promóciókra vásárlásaik során, a legtudatosabban az alapvető élelmiszereket keresik az üzletek polcain - olvasható a GfK Hungária "Shopping Monitor" című legfrissebb tanulmányában.

A GfK az MTI-hez eljutatott közleményében hangsúlyozza: a magyar háztartások vásárlási szokásait feltérképező tanulmány szerint a legtöbben a hipermarketekben és a kisebb önkiszolgáló boltokban vásárolnak, előbbiek előnye ugyanis a széles választék, míg utóbbiaké a lakóhelyhez közeli fekvés.

A szerzők kiemelik: az üzletláncok közötti választásnál továbbra is az árszínvonal, a minőség és a választék a döntő, azonban a korábbi tendenciákhoz képest lényegesen megnőtt az akciók szerepe is.

A legnagyobb érdeklődés a tejek és a tejtermékek, húsok és húskészítmények, friss zöldségek és gyümölcsök, illetve a háztartási vegyi áruk akcióit kíséri, míg az italok, valamint a papírtermékek és a konzervek promóciói iránt minimális az érdeklődés - fejti ki a GfK.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.