Az Instagram után a Snapchat az az alkalmazás, amely komoly egészségkárosító hatással bír a fiatalokra – legalábbis a britek körében. A Királyi Közegészségügyi Intézet összesítése szerint viszont a Youtube, a Facebook, valamint a Twitter rombolja legkevésbé az angolok önbizalmát.
Az intézet igazgatója, Shirley Cramer azt mondta, nem meglepőek ezek az eredmények, hiszen az Instagram és a Snapchat is képközpontú alkalmazás – és a feltöltött élmények elégtelenséget szülhetnek a felhasználók körében. Megjegyzi, kiemelte fontos a fiatalok közösség média használatával használni, mivel 90 százalékuk rendszeres online él.
Az adatok ismertetése után Cramer hangsúlyozta, azt kérik ezektől a közösségi médiumoktól, hogy pup-upban figyelmeztessék azokat, akik túl sok időt töltöttek az adott platformon vagy jelezzék, hogy a képet digitálisan megszerkesztették – a BBC azt írja, ezeket az ötleteket a fiatalok 70 százaléka támogatja.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.