December 11-én országos szintű lassulás történt a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. rendszerében, amely rövid ideig több szolgáltató működésére is hatással volt. Ezek közé tartozott a BudapestGO applikáció is. Miután az NM Zrt. a hibát elhárította, a BKK ügyfelei néhány óra múlva már zavartalanul használhatták az alkalmazást – reagált a témában hétfőn megjelent cikkünkre a BKK.
December 11-én reggel a Világgazdaság elsőként számolt be arról, hogy nem működik a Budapesti Közlekedési Központ applikációja, a BudapestGO. A Nemzeti Mobilfizetési Zrt. rendszerében országos szintű lassulás volt tapasztalható aznap. Ennek következtében nemcsak a BudapestGO-ban, hanem az összes mobiljegy-értékesítő applikációban akadozott vagy leállt a mobiljegy-vásárlási lehetőség, illetve a már meglévő jegyek és bérletek használata.
Tekintettel arra, hogy a mobiljegyvásárlók többsége a BudapestGO alkalmazást használja, ezért a legtöbben a BKK applikációjában tapasztalták a problémát. A BKK rendszereiben már december 11-én hajnaltól érzékelhető volt a fennakadás, a hibaeseményt a társaság jelezte az Nemzeti Mobilfizetési Zrt.-nek, és a probléma 10:45 körül elhárult.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.