Vitézy Dávid felült a Sziget Fesztivál hype-vonatra, és 30 százalék kedvezmény ígért a budapesti fiataloknak a Sziget napijegy árából.
A főpolgármester-jelölt nem sokkal a Sziget Fesztivál sajtótájékoztatója után, ahol a szervezők bejelentették az ausztrál énekesnő, Kylie Minogue érkezését, egy videót osztott meg a Facebook-oldalán, amelyben elmondta, hogy kiharcolja a kedvezményt a 30 év alatt budapestieknek.
Harminc százalék kedvezmény a Sziget-napijegyre minden 30 év alatti budapestinek – ezt vállalom, és ezt fogom elérni az új hosszú távú megállapodásban, amit a főváros részéről kötünk majd a Sziget szervezőivel. Ha már jön Kylie, a 101 pontos programom Szigettel kapcsolatos részét is elmondtam ma – további részletek a programomban!
– mondta el a videóban Vitézy Dávid.
Rendkívüli: Sokkal olcsóbb lesz idén a Sziget FesztiválHiába a 2023-as infláció, a Sziget Fesztivál szervezői nem emelnek az áraikon. Sőt, a belépők (jegyek és bérletek) idén olcsóbbak lettek, mint egy évvel korábban. A Sziget Fesztivál igazgatója, Kádár Tamás elmondta, hogy idén az ételek árát is igyekeznek lenyomni, valamint kiemelte, hogy az itallapon nem történik drágulás. |
A főpolgármester-jelölt a videóban elmondta, hogy a Sziget a kedvenc fesztiválja, és az elmúlt tíz évben mindig kiment legalább egy estére. A videóban elmondta, hogy egy teljesen új, hosszú távú megállapodást akar kötni a Sziget szervezőivel, aminek a része lenne a kedvezmény a fiatalok számára. Vitézy kiemelte, hogy a Sziget Fesztivál Budapest területén működik, így fontos, hogy a szervezők is nyitottak legyenek az együttműködésre.
Kádár Tamás, a Sziget Szervezőiroda vezetője reagált Vitézy Dávid felvetésére, aki megválasztása esetén egy budapestieknek szóló kedvezményt is beemelne a Sziget és a főváros közötti szerződésbe. Elmondta, hogy meglátása szerint jelenleg kiegyenlített a mérleg, persze a „téteket lehet növelni”, kivált, ha az mindkét fél számára előnyös.
Mi minden évben becsülettel befizetjük Budapest kasszájába a ma már több mint 200 millió forintra rúgó bérleti díjat, évente több mint 100 országból érkező, mintegy 100 ezer külföldi vendéggel Budapest legnagyobb turisztikai attrakcióját vonultatjuk fel, a Sziget alatt megtöltjük Budapest szálláshelyeit, jelentősen növeljük a főváros szolgáltató szektorainak forgalmát, több száz millió forint értékű kommunikációs felületen terjesztjük szerte a világban Budapest jó hírét, mint ahogy látogatóink is megannyi budapesti élményt visznek haza magukkal. Mindemellett igyekszünk jó „gazdája” lenni a Hajógyári-szigetnek, folyamatosan karbantartva és fejlesztve infrastruktúráját, védve természeti értékeit, nyom nélkül és megújulva visszaadva azt a budapestieknek
– reagált Vitézy Dávid videójára Kádár Tamás. Hozzátette, hogy megnyugtatja, hogy a korai időszakra jellemző civódások, politikai haszonból tett ígéretek, rossz emlékű fenyegetések és sarcolgatások után ma már helyreállt a Budapest versus Sziget „mérleg”, kialakult egy mindkét fél számára kölcsönösen előnyös helyzet.
A fesztiválnak egy pulzáló világváros adja a díszletét, annak minden vonzó látványosságával és szolgáltatásával, míg a Sziget Európa egyik legnagyobb és világszerte ismert kulturális eseményét mutatja be Budapesten, annak jelentős imázsformáló erejével, turisztikai és ebből következően számszerűsíthető gazdasági hatásaival
– emelte ki a fesztiváligazgató. Rámutatott, hogy túl azon, hogy ma már a nemzetközi fesztiválturizmus meghatározó célpontja Budapest, a hazai közönséget is sikerült megtartani, mi több, növelni. Elmondása szerint a különböző kedvezményekkel (elővételes jegy, diákjegy, részletfizetési lehetőség) elérték, hogy idén már a legtöbb elővételes jegy itthon, Budapesten és vidéken kelt el, az arénakoncertek átlagáránál nem drágább napijegyeket pedig hagyományosan a magyar közönség vásárolja, így összlétszámát tekintve a magyar közönség a legnagyobb a nemzetközi mezőnyben.
Persze nyitottak vagyunk a mindenkori városvezetéssel olyan megállapodásra, ami a látogatóinknak előnyös. Ilyen lehet, hogy a mérleg egyik serpenyőjébe bekerüljön a K-híd – régóta ígért – felújítása
– tette hozzá Kádár Tamás.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.