BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok
Two,White,Teenage,Girls,Shoot,A,Viral,Video,On,Their
influenszer marketing

Guller Zoltán szerint Budapest hálás lehet az influenszerkampányért

Guller Zoltán azt mondta, hogy az MTÜ nyolcéves történetében ennyire sikeres akció még nem volt.

Korábban a Világgazdaság is megírta, hogy elkészült a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) Budapestet bemutató imázsfilmje, amely 2024 májusában egy háromnapos úgynevezett influenszer-médiatrip keretében készült a fővárosban. 

Two,White,Teenage,Girls,Shoot,A,Viral,Video,On,Their
influenszer marketing
Fotó: Shutterstock

A Demokratikus Koalíció hűtlen kezelés gyanújával rendőrségi feljelentést tesz az ügynökség által 

influenszerekre költött több mint egymilliárd forint miatt.

Guller Zoltán, az MTÜ vezetője elmondta, hogy az influenszer-médiatrippel a 25–40 éves korosztály megszólítása volt a cél, és ezt a korosztályt más eszközzel már nehezen lehet elérni. A szakember a Mandinernek adott interjújában úgy fogalmazott, hogy 

a magyar főváros, akár hálás is lehet talán a Budapest Influencer Tripért, hiszen az akcióhoz köthetően például 14 országból érkezett 50 véleményvezér, és több mint 2000 tartalmi egységet állítottak elő.

A Budapesten megforduló influenszerek Guller szerint tartalomgyártók, és hogy „most ezzel egyetértünk, vagy nem, ez megint egy másik kérdés”, de az tény, hogy profizmussal képesek arra, hogy az Instagramon, a Facebookon vagy a TikTokon olyan tartalmakat állítsanak elő villámgyorsan, amit több millió ember megnéz. 

A Magyar Nemzet  szemléje szerint Guller Zoltán elmondta, hogy Budapesten az airbnb-s lakások száma, szobaszáma meghaladta a szállodai szobaszámot,  34 százalékkal nőtt az Olaszországból jövő repülőgépek frekvenciaszáma, és 33 százalékkal több olasz turistát lehet látni. Ez a nagy tömeg most alapvetően az airbnb-s lakásokat kereste föl. A szakember szerint az Airbnb-t lehetne Magyarországon folytatni, csak szabályozni kellene. 

Ajánlott videók

Továbbiak

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.