Korábban a Világgazdaság is megírta, hogy elkészült a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) Budapestet bemutató imázsfilmje, amely 2024 májusában egy háromnapos úgynevezett influenszer-médiatrip keretében készült a fővárosban.
A Demokratikus Koalíció hűtlen kezelés gyanújával rendőrségi feljelentést tesz az ügynökség által
influenszerekre költött több mint egymilliárd forint miatt.
Guller Zoltán, az MTÜ vezetője elmondta, hogy az influenszer-médiatrippel a 25–40 éves korosztály megszólítása volt a cél, és ezt a korosztályt más eszközzel már nehezen lehet elérni. A szakember a Mandinernek adott interjújában úgy fogalmazott, hogy
a magyar főváros, akár hálás is lehet talán a Budapest Influencer Tripért, hiszen az akcióhoz köthetően például 14 országból érkezett 50 véleményvezér, és több mint 2000 tartalmi egységet állítottak elő.
A Budapesten megforduló influenszerek Guller szerint tartalomgyártók, és hogy „most ezzel egyetértünk, vagy nem, ez megint egy másik kérdés”, de az tény, hogy profizmussal képesek arra, hogy az Instagramon, a Facebookon vagy a TikTokon olyan tartalmakat állítsanak elő villámgyorsan, amit több millió ember megnéz.
A Magyar Nemzet szemléje szerint Guller Zoltán elmondta, hogy Budapesten az airbnb-s lakások száma, szobaszáma meghaladta a szállodai szobaszámot, 34 százalékkal nőtt az Olaszországból jövő repülőgépek frekvenciaszáma, és 33 százalékkal több olasz turistát lehet látni. Ez a nagy tömeg most alapvetően az airbnb-s lakásokat kereste föl. A szakember szerint az Airbnb-t lehetne Magyarországon folytatni, csak szabályozni kellene.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.