A budapesti légikikötőben délutánra stabilizálódott a helyzet, az utasfelvétel folyamatos, ugyanakkor a szokásosnál több időt vehet igénybe − közölte honlapján a Budapest Airport.
A Budapest Airport a földi kiszolgáló vállalatoktól kapott információk alapján hangosbemondás útján tájékoztatja az utasokat, a helyszínen várakozóknak vizet biztosít. A repülőtér üzemeltető arra kéri az induló utasokat, hogy 3 órával a járatuk indulása előtt érkezzenek meg a ferihegyi repülőtérre.
Korábban a Világgazdaság is megírta, hogy egy világszintű informatikai probléma lépett fel, amely érinti a repülőterek információs rendszereit, a bankok szolgáltatásait és a különböző médiumok hálózatait is. Ausztráliától az Egyesült Királyságig, Európától Alaszkáig jelentettek leállásokat és hibákat.
A Budapest Airport közölte, a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren a probléma a Eurowings, a Ryanair, a Turkish Airlines és a Wizz Air járatait érinti, több légitársaság az utasfelvétel manuális elvégzése mellett döntött.
Arról pedig, hogy mi okozhatja még a repülőjáratok késéséét, itt írtunk.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.