BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Stabilizálódott a helyzet, folyamatos az utasfelvétel a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren

Folyamatos utastájékoztatás mellett stabilizálódott a helyzet a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren. Ismeretes, a mai nap folyamán Windows-alapú gépek álltak le, olyan cégeké, amelyek a Crowdstrike kiberbiztonsági cég ügyfelei.

A budapesti légikikötőben délutánra stabilizálódott a helyzet, az utasfelvétel folyamatos, ugyanakkor a szokásosnál több időt vehet igénybe − közölte honlapján a Budapest Airport.

_CZ_0578, ferihegyi repülőtér
Az informatikai leállás alatt egyes légitársaságok áttértek a manuális utasfelvételre
Fotó: Kurucz Árpád / Magyar Nemzet

A Budapest Airport a földi kiszolgáló vállalatoktól kapott információk alapján hangosbemondás útján tájékoztatja az utasokat, a helyszínen várakozóknak vizet biztosít. A repülőtér üzemeltető arra kéri az induló utasokat, hogy 3 órával a járatuk indulása előtt érkezzenek meg a ferihegyi repülőtérre.

Korábban a Világgazdaság is megírta, hogy egy világszintű informatikai probléma lépett fel, amely érinti a repülőterek információs rendszereit, a bankok szolgáltatásait és a különböző médiumok hálózatait is. Ausztráliától az Egyesült Királyságig, Európától Alaszkáig jelentettek leállásokat és hibákat.

A Budapest Airport közölte, a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren a probléma a Eurowings, a Ryanair, a Turkish Airlines és a Wizz Air járatait érinti, több légitársaság az utasfelvétel manuális elvégzése mellett döntött.

Arról pedig, hogy mi okozhatja még a repülőjáratok késéséét, itt írtunk.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.