Augusztus 16-án indul el a Premier League 2024/25-ös szezonja és ezzel együtt bemutatkozik a bajnokság hivatalos söre, a Guinness is – derült ki a Borsodi Sörgyár, a márka magyarországi forgalmazójának közleményéből.
A négy évre szóló partnerség célja, hogy támogassa és erősítse a futballközösséget a lelátókon és a pályán kívül, világszerte új kapcsolatokat teremtsen a Guinness fogyasztói és a Premier League szurkolói között. A Premier League hivatalos felelős alkoholfogyasztási partnereként a Guinness az együttműködés adta lehetőségeket kihasználva céljának tűzte ki azt is, hogy az évadban népszerűsítse a felelős alkoholfogyasztást.
A Premier League a világ legnézettebb labdarúgó-bajnoksága, mérkőzéseit 189 országban 900 millió otthonban közvetítik.
A Premier League a világ legnépszerűbb labdarúgó-bajnoksága, együttműködésünk fantasztikus lehetőséget kínál arra, hogy a Guinness márka sikerét világszerte tovább vigyük és új közösségekkel teremtsünk kapcsolatot a bajnokság eseményeihez kapcsolódva – nyilatkozta a szerződéskötés kapcsán John Kennedy, a Diageo európai elnöke.
Nagy örömünkre szolgál, hogy a világ vezető stout sörével és egy olyan csapattal dolgozhatunk együtt, ami a sporthoz kapcsolódó és tágabb értelembe vett marketingje révén is folyamatosan világszínvonalú kreativitást és innovációt mutat be – tette hozzá Will Brass, a Premier League kereskedelmi igazgatója.
Spiegel György, a Borsodi Sörgyár marketingigazgatója szerint – ez a partnerség nemcsak két világszerte ismert és szeretett márkát köt össze, hanem az egyik legnépszerűbb játékot és az egyik legnépszerűbb sört is.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.