BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Jön a haváriaközpont – új osztálytól reméli a megbízhatóbb működést a MÁV-menedzsment

A vasúttársaság a rendkívüli helyzetek rugalmasabb kezelését reméli az új központtól.

Mindenképpen szükséges a rendkívüli helyzetek kezelésének újradefiniálása – ismerte el a Facebookra feltöltött videójában Hegyi Zsolt, a Máv-csoport vezérigazgatója.

vasut_baleset_katasztrofa_mentes_helyreallitas_teglas_hbn_ti_ (24)
vonat
Az Országos Haváriaközpont a megbízhatóságért dolgozik majd 
Fotó: Tóth Imre

A menedzsernél egy néhány héttel ezelőtti eset „verte ki” a biztosítékot,

ugyanis a sajtóba az került be, hogy egy mozdonyvezető azért nem vitte tovább a járatát, mert „lejárt a munkaideje.” A hírt Hegyi pontosítja: a vasutas munkaideje valóban lejárt, sőt a törvény által maximalizált 12 órás munkavégzésre engedélyezett idő is eltelt. Ugyanakkor a masiniszta nem hagyta el a szerelvényt megvárta a váltótársát.

Tehát mindenki szabályosan járt el, az utasok mégsem jutottak célba idejében

 – vonja le a következtetést Hegyi.

A protokollon tehát változtatni kell, így a vasúttársaság felállítja az Országos Haváriaközpontot, ami  a zavar elhárításáért és a rendkívüli forgalmi helyzetek kezeléséért felelős munkát irányítja, hangolja össze.

Emellett a jövőben, 

még egy váratlan helyzet esetén is a legfőbb cél az utasok mihamarabbi célba juttatása lesz,

 ennek érdekében az eddigieknél hatékonyabban hangolják majd össze  a pótlóbuszok rendszerét is. 


 

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.