A Snap szerdán bejelentette, hogy havi 3,99 dolláros, azaz körülbelül 1500 forintos előfizetési csomagot vezet be a Snapchathez, amely exkluzív tartalmakat és funkciókat nyit meg a legelhivatottabb felhasználóknak.
Azután jelentették be az előfizetést, hogy a vállalat kiábrándító eladási kilátásokat adott a folyó negyedévre, amikor áprilisban közzétette az első negyedéves eredményeket. A Snap pénzügyi igazgatója, Derek Andersen akkor azt mondta, hogy az olyan makrogazdasági körülmények, mint az ellátási lánc zavarai, a munkaerőhiány és az infláció, hatással vannak a reklámozásra, a Snap fő bevételi forrásaira – tudhatjuk meg a CNBC cikkéből.
Snapchat+ előfizetés így segíthet a vállalatnak a bevételi források diverzifikálásában, bár a Snapchat termékekért felelős vezető alelnöke, Jacob Andreou azt nyilatkozta a The Verge amerikai hírportálnak, hogy nem számítanak arra, hogy ebből jelentős bevételük származzon.
A Plus szolgáltatás még kiadás előtti, kísérleti és exkluzív funkciókat biztosít az előfizetőknek, mint például a közeli barát megjelölése örökké legjobb barátként (Best Friend Forever), valamint az alkalmazás ikonjának testreszabása. A cég szerint mindezt a Snapchat felhasználók „legszenvedélyesebb tagjainak” szánják.
A közelmúltban más közösségi média platformok is előfizetéses szolgáltatásokat vezettek be. A Twitter 2021-ben bejelentette a Blue-előfizetést, amely havi 2,99 dollárért reklámmentes hozzáférést biztosít más webhelyekhez. A Telegram csevegőalkalmazás pedig a hónapban mutatta be a Telegram Premium szolgáltatását.
A Snapchat+ szerdán indul az Egyesült Államokban, Kanadában, az Egyesült Királyságban, Franciaországban, Németországban, Ausztráliában, Új-Zélandon, Szaúd-Arábiában és az Egyesült Arab Emírségekben.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.