BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok
'Snoopy and Belle in fashion' exhibition in Mexico City

A kortalan Snoopy népszerűbb, mint valaha

Snoopy több mint hét étizeddel a híres Peanuts képregény megjelenése után a Z generációt is meghódította, és egyre több rajongót szerez a közösségi médiában is.

Ki ne ismerné Snoopyt, kis beagle rajzkaraktert, aki az amerikai képregény-rajzoló, Charles M. Schulz fejéből, illetve ceruzájából pattant ki. Snoopy az 1950-es években jelent meg a híres Peanuts képregényben, és generációkon átívelő sikere máig tart. Valószínűleg kevesen vannak, akiknek nincs snoopys pólójuk, bögréjük, kulcstartójuk vagy egyéb játéktárgyuk. 

'Snoopy and Belle in fashion' exhibition in Mexico City
Fotó: AFP

A 14 dolláros (kb. 5000 forint) „új generációs” plüssfigura a CVS Pharmacy nevű amerikai drogérialánc polcain bukkant fel a közelmúltban, és a fiatal korosztályt teljesen levette a lábáról. Snoopy kutya ugyanis, követve a mai divatot, magára öltött egy kék pufidzsekit, amelyet egy csíkos sapkával visel. A plüssjátékhoz egyébként az eBayen 40 és 70 dollár ( kb. 14 000–24 000 forint) közötti áron lehet hozzájutni, már ha elérhető még raktáron, ugyanis pillanatok alatt elfogy minden új készlet. A fiatalok szinte igazi hadjáratot indítanak a plüsskutya felkutatásáért. A CVS naponta több tucat telefonhívást kap, hogy kapható-e náluk Snoopy – számolt be róla a The Wall Street Journal. 

Snoopy mint divatikon

1984-ben megnyílt a Snoopy in Fashion kiállítás a párizsi Louvre-ban, három évtizeddel később, a Snoopy and Belle in Fashion kiállítás, valamint nem sokkal ezt követően a The Peanuts Movie című számítógépes animációs film. Idén júniusban pedig az Apple TV+ a The Snoopy Show című sorozat harmadik évadát mutatta be. Snoopy megjelent pólókon, táskákon, cipőkön, karkötőkön, többek között olyan márkák, mint a Lacoste, a Swatch, a Saint Laurent árucikkein, és most a közösségi médiában is utat tör magának. Úgy tűnik a Z generáció elkötelezett rajongója lett egy kedves, régi karakternek, és az influenszerek sem tétlenkednek, hiszen egy ajándékba felajánlott pufidzsekis Snoopy akár ötmillió TikTok-megtekintést eredményez a közösségi felületen. Snoopy a TikTok-fiókja népszerűségét az egekbe emelte, hiszen csak az idén közel 200 ezer új követőt szerzett – nyiltakozta Melissa Menta, a Peanuts Worldwide marketing- és kommunikációs alelnöke.

 

Ajánlott videók

Továbbiak

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.