A legnagyobb budapesti közüzemek számlaadatainak feldolgozásával készített elemzés szerint a Díjnet elektronikus rendszeren keresztül fizetett számlák esetében az elmaradás ennél is lényegesen alacsonyabb, átlagos mértéke alig haladja meg a 4 százalékot.
A kedvezően alakuló díjfizetési statisztikát Garamszegi Tamás, a Díjnet Zrt. vezérigazgatója a közleményben azzal magyarázta, hogy egyrészt a lakosság jövedelmi helyzetének folyamatos javulása miatt kevesebben kényszerülnek számláik késedelmes befizetésére. Másrészt a szolgáltatási díjak a rezsicsökkentési intézkedések 2013 novemberi bevezetése óta gyakorlatilag befagytak – tette hozzá.
A Díjnet Zrt. Magyarország egyik vezető független e-számlakezelési szolgáltatása, a csatlakozott számlakibocsátók száma jelenleg 28, a felületen a legnagyobb fővárosi közüzemek mellett jelen vannak országos közüzemi, illetve telekommunikációs szolgáltatók és biztosítók, továbbá regionális közműszolgáltatók is.
A Díjnet regisztrált ügyfeleinek száma 2017 végére meghaladta a 600 ezret. A rendszeren keresztül bemutatott számlák száma 8,6 millió volt, ebből 4,4 milliót a rendszeren belül bankkártyával, mobiltelefonos fizetéssel, internetbanki fizetéssel, illetve csoportos beszedési megbízással rendeztek az ügyfelek.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.