A Facebookot és az Instagramot birtokló Meta új módszert mutatott be a hirdetőknek, hogy hirdetéseket jelenítsenek meg a felhasználóknak az Instagramon, míg a Messengeren egy új szoftvert fognak tesztelni – derül ki a CNBC cikkéből.
A tervek szerint a Facebook a Messengeren gépi tanulást használó szoftver segítségével olyan hirdetéseket jelenít majd meg, amelyekkel azokat az embereket érnének el, akik a legnagyobb valószínűséggel vásárolnának.
Maz Sharafi, a Meta marketing- és növekedési alelnöke igyekezett mindenkit megnyugtatni, hogy a vállalat nem fogja elemezni a Messenger-üzeneteket annak meghatározására, hogy milyen reklámokat kapjanak a felhasználók. A vállalat azt is közölte, hogy a kiterjesztett valóságot megjelenítő hirdetéseket teszteli az Instagram fő hírfolyamán és a Stories funkcióban, az előbbi a felhasználóknak a preferenciáik és rutinjaik alapján mutat tartalmat.
A kiterjesztett valóság vagy augmentált valóság (angolul augmented reality, AR) a valóság egyfajta virtuális (látszólagos) kibővítése, amikor például egy mobiltelefon kamerájával szétnézve vagy egy erre a célra létrehozott szemüveget használva a valós környezetbe virtuális elemeket vetítünk ki.
Az AR-élményen keresztül a márkák arra ösztönözhetik az embereket, hogy ténylegesen kipróbálják és felpróbálják az adott terméket, vagy interakcióba lépjenek a környezetükből származó hatásokkal
– mondta Nicola Mendelsohn, a Meta globális üzleti csoportjának alelnöke. A bejelentések három héttel azelőtt történtek, hogy a Meta a tervek szerint közzéteszi harmadik negyedéves pénzügyi beszámolóját, amely várhatóan a második egymást követő időszakban is csökkenő bevételt mutat majd.
Megkopasztanák a Big Tech cégeket az EU-ban az áremelkedések miattMinden eddiginél határozottabban követelik az európai távközlési szolgáltatók, hogy a jellemzően amerikai tulajdonban álló vezető technológiai cégek, azaz az úgynevezett Big Tech vállalatai is szálljanak be jelentős befektetésekkel a hálózatfejlesztés költségeibe az öreg kontinensen. |
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.