BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Debütálnak az MBH Bank digitális kioszkjai

Az MBH Bank ügyfelei találkozhatnak először azokkal a hazai fejlesztésű, univerzális ügyfélkiszolgáló pontokkal (kioszkokkal), amelyekben személyes emberi közreműködés nélkül, biztonságosan és kényelmesen lehet ügyet intézni. A magyar FaceKom által fejlesztett, első körben tíz darab digitális banki kioszkot magyarországi egyetemekre telepítik.

Miskolcon debütált az első MBH Digitális Zóna, ahol a gyors ügyfél-azonosítási folyamatot követően videós távsegítséggel számlát nyithatunk. A tervek szerint a későbbiekben további banki szolgáltatásokkal bővül a speciális kiszolgálóhelyek kínálata. Az év végéig további egyetemi helyszíneken is elérhetővé válik a bank digitális kioszkja – közölte az MBH Bank szerdán.

Fotó: MBH Bank

A május elsejétől az MKB Bank, a Budapest Bank és a Takarékbank egyesüléséből létrejövő nagybank megbízásából készültek el az első olyan, a magyar FaceKom által fejlesztett ügyfélkiszolgálási pontok, amelyekben helyi ügyintéző személyes közreműködése nélkül, kényelmesen lehet ügyet intézni. 

A nagyvállalati távoli ügyfél-azonosítási megoldások területén piacvezető FaceKom koncepciója és fejlesztése alapján készült okoskapszula olyan professzionális, a biztonságos online ügyfél-azonosításhoz szükséges eszközökkel, megvilágítással felszerelt mobilszobával rendelkezik, amelyben lehetőség van a teljesen privát és kényelmes távoli ügyintézésre.

A kapszula és a kezelőfelület akadálymentes elérhetőséget is biztosít, így kerekesszékkel közlekedők is használhatják a szolgáltatást. Az MBH Bank miskolci digitális kioszkjában induláskor videós távsegítséggel számlát nyithatunk, de a tervek szerint a későbbiekben további banki szolgáltatásokkal bővül a digitális kioszkok kínálata.

Ginzer Ildikó, az MBH Bank sztenderd kiszolgálásért felelős üzleti vezérigazgató-helyettese elmondta: 

A fiatalabb korosztálynak más igényei, bankolási szokásai vannak, kevésbé a személyes jelenlétet, mint inkább a digitális ügyintézési lehetőségeket keresik. Ezért folyamatosan kutatjuk a bankolás jövőjét, és nyitottak vagyunk az olyan innovációk irányában is, amelyek az ő elvárásaiknak is megfelelnek. Az egyetemi digitális banki kioszk vonzó, biztonságos környezetet nyújt a számlanyitáshoz, emellett az asszisztált ügyintézési folyamat hozzájárul pénzügyi tudatosságuk erősítéshez is. Célunk, hogy a jövőben további szolgáltatásokkal és termékekkel bővítsük az egyetemi digitális kioszkok funkcionalitását.

Bodnár Zsigmond, a magyar tulajdonú FaceKom ügyvezetője kiemelte: az MBH Bank a világon elsőként használja majd az egyedülálló, a helyi és távoli ügyintézési lehetőséget hibrid formában ötvöző megoldást, amelyet a jövőben a nemzetközi piacokon is be kíván vezetni. A vállalat legújabb fejlesztése nemcsak bankfiókok alternatívája lehet, hanem más szolgáltatók fiókjait is kiválthatja vagy kiegészítheti. 


 

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.