Miskolcon debütált az első MBH Digitális Zóna, ahol a gyors ügyfél-azonosítási folyamatot követően videós távsegítséggel számlát nyithatunk. A tervek szerint a későbbiekben további banki szolgáltatásokkal bővül a speciális kiszolgálóhelyek kínálata. Az év végéig további egyetemi helyszíneken is elérhetővé válik a bank digitális kioszkja – közölte az MBH Bank szerdán.
A május elsejétől az MKB Bank, a Budapest Bank és a Takarékbank egyesüléséből létrejövő nagybank megbízásából készültek el az első olyan, a magyar FaceKom által fejlesztett ügyfélkiszolgálási pontok, amelyekben helyi ügyintéző személyes közreműködése nélkül, kényelmesen lehet ügyet intézni.
A nagyvállalati távoli ügyfél-azonosítási megoldások területén piacvezető FaceKom koncepciója és fejlesztése alapján készült okoskapszula olyan professzionális, a biztonságos online ügyfél-azonosításhoz szükséges eszközökkel, megvilágítással felszerelt mobilszobával rendelkezik, amelyben lehetőség van a teljesen privát és kényelmes távoli ügyintézésre.
A kapszula és a kezelőfelület akadálymentes elérhetőséget is biztosít, így kerekesszékkel közlekedők is használhatják a szolgáltatást. Az MBH Bank miskolci digitális kioszkjában induláskor videós távsegítséggel számlát nyithatunk, de a tervek szerint a későbbiekben további banki szolgáltatásokkal bővül a digitális kioszkok kínálata.
Ginzer Ildikó, az MBH Bank sztenderd kiszolgálásért felelős üzleti vezérigazgató-helyettese elmondta:
A fiatalabb korosztálynak más igényei, bankolási szokásai vannak, kevésbé a személyes jelenlétet, mint inkább a digitális ügyintézési lehetőségeket keresik. Ezért folyamatosan kutatjuk a bankolás jövőjét, és nyitottak vagyunk az olyan innovációk irányában is, amelyek az ő elvárásaiknak is megfelelnek. Az egyetemi digitális banki kioszk vonzó, biztonságos környezetet nyújt a számlanyitáshoz, emellett az asszisztált ügyintézési folyamat hozzájárul pénzügyi tudatosságuk erősítéshez is. Célunk, hogy a jövőben további szolgáltatásokkal és termékekkel bővítsük az egyetemi digitális kioszkok funkcionalitását.
Bodnár Zsigmond, a magyar tulajdonú FaceKom ügyvezetője kiemelte: az MBH Bank a világon elsőként használja majd az egyedülálló, a helyi és távoli ügyintézési lehetőséget hibrid formában ötvöző megoldást, amelyet a jövőben a nemzetközi piacokon is be kíván vezetni. A vállalat legújabb fejlesztése nemcsak bankfiókok alternatívája lehet, hanem más szolgáltatók fiókjait is kiválthatja vagy kiegészítheti.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.