Turizmus

A Booking-botrány tanulságai

Adatvesztés történt a világ egyik legnagyobb online szállásfoglalási portáljának informatikai rendszerében, emiatt többheti adminisztrációnak veszhetett nyoma.
A Booking.com időközben elismerte a hibát, de még mindig sokaknak tartozik. Kríziskommunkációból nem jól vizsgázott a szoftverorientált óriáscég, amelynek az automata rendszere sem tudja kezelni az egyedi eseteket, a gépies válaszok pedig nem megnyugtatták, hanem felbőszítették a szállásadókat. A történet tanulságairól Hóka Péterrel, a Budapesti Gazdasági Egyetem Turizmus Tanszékének mesteroktatójával beszélgettünk.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.