BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok
Kiskereskedelem

A tavalyi gazdasági sokkhatások megakasztották az e-kereskedelem növekedését

A pandémia alatt harminc százalékig nőtt az e-kereskedelem részaránya.
Hektikus év volt a 2022 a kereskedelem, különösen az e-kereskedelem számára. A külső sokkhatások a jó évkezdetet leverték a lábáról, majd a hosszú távú növekedést is elgáncsolták. Az e-kereskedelem a koronavírus-válság időszaka alatt már 30 százalékos részesedésig tudott nőni, de ezt a bővülést jelentősen visszavetette az inflációs nyomás. Az e-kereskedelem 2023-as várakozásairól az Ecommerce Hungary nagyvállalati tagozatának elnökét, Györke Zoltánt kérdeztük a VG Podcastben.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.