Magyar gazdaság

Pazarlás után fenntartható növekedés jöhet a kereskedelemben

A karácsonyi vásárlási szezon nem ígérkezik gyászosnak.
Immár mindenki a saját bőrén érzi az inflációt, sok vásárlást előre is hoztak – mondta a GKI Digital vezető partnere a VG Podcastnak. Madar Norbert szerint a korábbi években jellemző 30 százalékos növekedés után az idei negyedik negyedév 10 százalék körüli növekedést hozhat az online kereskedelemben. Az idei Black Friday alkalmával, és a karácsonyi bevásárlási szezon alatt is visszafogottabban költhetnek a fogyasztók, ugyanakkor az infláció miatt a kosárértékek várhatóan nem csökkennek. A rezsicsökkentés megnyirbálásának időszakára jellemző „félelem” vélhetően nem tér vissza.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.