A Forma–1 bejelentette, hogy a Lenovo lesz a globális partnere és a 2025-ös szezontól kezdve két nagydíj címadó szponzora. A technológiai vállalat és az F1 kapcsolata nem újkeletű, de előbbi most a legnagyobb szponzorok közé lép, olyan cégek sorában, mint az Aramco, a Heineken, a Qatar Airways és az American Express.
A megállapodás részeként a Motorola, a Lenovo leányvállalata, a Formula–1 hivatalos globális okostelefon-szponzora lesz, míg a Lenovo csúcstechnológiás eszközöket, megoldásokat, szolgáltatásokat biztosít majd a nagydíjak lebonyolításához a pályán és távolról egyaránt. Stefano Domenicali, a száguldó cirkusz elnöke a bejelentésekor a következőképpen fogalmazott:
Nagyon örülök, hogy a Lenovo globális partnerként csatlakozik a Forma–1-hez, miután technológiai és innovációs kreativitása segítette céljainkat, hogy még több felejthetetlen pillanatot szerezzünk a rajongóinknak.
Az F1 és a Lenovo együttműködése olyan technológiai területekre is kiterjed ezután, mint
– ezek nagy valószínűséggel a pilóták edzésében is tükröződnek majd.
Yang Yuanqing, a Lenovo vezérigazgatója hozzátette: „izgatottak vagyunk, hogy globális partnerként léphetünk előre a Forma–1-ben. Nemcsak a technológia és a sport jövőjét alakítjuk, hanem biztosítjuk, hogy a legújabb technológiai fejlődések mindenki számára emlékezetes élményeket nyújtsanak világszerte” – írja a Autosport.
A Forma–1 népszerűségének növekedésével egyre több vállalat kíván csatlakozni szponzorként és partnerként. A Lenovo a japán nagydíjon, 2025. április 6-án lesz az egyik címadó szponzor. Ez a partnerség jól mutatja a technológia és az autósport közötti egyre szorosabb kapcsolatot, amely a jövőben további innovációkat hozhat a sportban.
„Megvan az első sikertörténet és megvan az első magyar vállalat, amely beruházóként jelenik meg Bahreinben” – írta Szijjártó Péter a Facebookon. A külügyi és külgazdasági miniszter közölte, hogy a FestiPay a kormány támogatásával szoftverfejlesztő beruházást hajt végre.
A FestiPay lesz a bahreini Forma–1-es futam készpénzmentes fizetési szolgáltatója.
A cég korábban úgy fogalmazott, hogy a fesztiválkártya népszerűségének az lehet az oka, hogy a bulizók szeretnék ellenőrizhető módon biztonságban tudni az elkölteni tervezett pénzüket.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.