A Magyar Turisztikai Ügynökség 14 országból mintegy 50 influenszert és több mint 100 hazai tartalomgyártót fogadott május 22–24. között Budapesten. Olyanokat, akiknek az Instagramon összesen több mint 155 millió, a TikTokon pedig 176 millió követője van – számolt be róla a Turizmus.com.
Azért fontos az új típusú marketingaktivitás, mert a médiafogyasztási szokások teljesen megváltoztak – nyilatkozta Könnyid László az Indexnek.
Az MTÜ a nemzetközi influenszerek kiválasztásakor elsősorban arra koncentrált, hogy olyan tartalomgyártókat csábítsanak Magyarországra, akik az USA-ban, az Egyesült Királyságban, Németországban, Spanyolországban, Franciaországban és Olaszországban, azaz kifejezetten a magyar turizmus számára fontos küldőpiacokon rendelkeznek nagyszámú követővel. Kiemelte az Egyesült Államokat, ahol szavai szerint a 6 hónapot is elérheti az utazás megtervezése, így a kampány már a következő téli időszak foglalásait is segíti. Az 50 külföldi influenszernek együttesen több mint 330 millió követője van, ebből az Instragramon több mint 155 millió, a TikTokon pedig 176 millió.Ám a követők mellett jóval szélesebb felhasználói réteghez juthatnak el az országimázst építő tartalmak, így a kampány teljes elérése ennek a többszöröse lehet majd – mutatott rá az MTÜ vezérigazgatója.
A kampány alatt leforgatott videókat pedig az MTÜ később is felhasználhatja az év során a főváros és Magyarország promóciójára.
A félszáz nemzetközi véleményvezér itt-tartózkodása alatti három napban több mint 550 olyan tartalom készül, amely az ország különböző szegleteit mutatja be. Ez pedig az Instagramon vagy TikTok-videóban kel majd életre
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.