BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok
Panoramic,View,At,Chain,Bridge,On,Danube,River,In,Budapest

Elkészült a film, amelyben influenszerek rajonganak Budapestért

Ötven influenszerrel csinál hírverést a magyar fővárosnak a Magyar Turisztikai Ügynökség.

Elkészült a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) legújabb, Budapestet bemutató imázsfilmje, amely 2024 májusában egy háromnapos úgynevezett influenszer-médiatrip keretében készült a fővárosban. 

Panoramic,View,At,Chain,Bridge,On,Danube,River,In,Budapest
Fotó: Shutterstock

Az MTÜ közlése szerint 

a forgatás alatt több mint 2000 bejegyzés született a közösségi médiában a magyar fővárosról. A többmilliós követőtáborral rendelkező nemzetközi tartalomgyártók több mint 1000 Instagram sztoriban, 900 bejegyzésben és 200-nál is több TikTok-videóban osztották meg személyes élményeiket. 

A közlemény szerint 150 országból közel 340 millió felhasználó kaphatott képet a főváros megújult turisztikai és kulináris kínálatáról, unikális helyszíneiről és felejthetetlen programlehetőségeiről. Az elkészült imázsfilm még több turistát csábíthat Budapestre.

A Budapest Influencer Trip a Magyar Turisztikai Ügynökség tavaszi nemzetközi kampányának részeként valósult meg 50 influenszer vett rajta részt 14 országból.

Az MTÜ szerint a Budapest Influencer Tripet követő három és fél hétben a tavalyi év azonos időszakához képest az Amerikai Egyesült Államokból 54 százalékkal több vendégéjszakát regisztráltak a Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központban a hazai szálláshely-szolgáltatók. Emellett kiemelkedő növekedés figyelhető meg az Öböl-menti országokból is. Az Egyesült Arab Emírségekből 40 százalékkal több foglalás érkezett be az eseményt követő napokban, mint tavaly ilyenkor. 

A Világgazdaság is beszámolt, hogy Guller Zoltán, az MTÜ elnöke reagált arra, hogy a Demokratikus Koalíció hűtlen kezelés gyanújával

rendőrségi feljelentést tesz az ügynökség által influenszerekre költött több mint egymilliárd forint közpénz miatt. Guller elmondta, hogy az influenszer-médiatrippel a 25–40 éves korosztály megszólítása volt a cél,

és ezt a korosztályt más eszközzel már nehezen lehet elérni.

 

Ajánlott videók

Továbbiak

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.