Elkészült a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) legújabb, Budapestet bemutató imázsfilmje, amely 2024 májusában egy háromnapos úgynevezett influenszer-médiatrip keretében készült a fővárosban.
Az MTÜ közlése szerint
a forgatás alatt több mint 2000 bejegyzés született a közösségi médiában a magyar fővárosról. A többmilliós követőtáborral rendelkező nemzetközi tartalomgyártók több mint 1000 Instagram sztoriban, 900 bejegyzésben és 200-nál is több TikTok-videóban osztották meg személyes élményeiket.
A közlemény szerint 150 országból közel 340 millió felhasználó kaphatott képet a főváros megújult turisztikai és kulináris kínálatáról, unikális helyszíneiről és felejthetetlen programlehetőségeiről. Az elkészült imázsfilm még több turistát csábíthat Budapestre.
A Budapest Influencer Trip a Magyar Turisztikai Ügynökség tavaszi nemzetközi kampányának részeként valósult meg 50 influenszer vett rajta részt 14 országból.
Az MTÜ szerint a Budapest Influencer Tripet követő három és fél hétben a tavalyi év azonos időszakához képest az Amerikai Egyesült Államokból 54 százalékkal több vendégéjszakát regisztráltak a Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központban a hazai szálláshely-szolgáltatók. Emellett kiemelkedő növekedés figyelhető meg az Öböl-menti országokból is. Az Egyesült Arab Emírségekből 40 százalékkal több foglalás érkezett be az eseményt követő napokban, mint tavaly ilyenkor.
A Világgazdaság is beszámolt, hogy Guller Zoltán, az MTÜ elnöke reagált arra, hogy a Demokratikus Koalíció hűtlen kezelés gyanújával
rendőrségi feljelentést tesz az ügynökség által influenszerekre költött több mint egymilliárd forint közpénz miatt. Guller elmondta, hogy az influenszer-médiatrippel a 25–40 éves korosztály megszólítása volt a cél,
és ezt a korosztályt más eszközzel már nehezen lehet elérni.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.