Ez a növekedés az egyes településeket különböző módon érintette.
Az év során jelentős változások voltak a települések egy főre jutó jövedelem szerinti rangsorában.
A sorrendben jelentős változást mutat Telki, amely évek óta vezette a jövedelmi listát, visszaesett a 2007 évi első helyről az ötödik helyre.
Solymár jelentősen javított a 2007-évi huszonötödik helyén és azt 2008-ban a tizennyolcadik helyre cserélte.
Lényeges változást jelent, hogy két budapesti kerület is kiesett a 2007-es huszonötös listából. Ilyenek a VI. és a XIII. Budapesti kerületek. Ezek a változások azt mutatják, hogy település szinten növekedtek a felső jövedelmi körbe tartozó, Budapesten kívüli települések.
Az országos jövedelem különbségek a két év során jelentősen csökkentek. Míg a jövedelmi olló (a legmagasabb települési átlagjövedelem és a legalacsonyabb átlagjövedelem aránya) 2007-ben 7,8 szoros volt, ez az arány 2008-ra 5,3 szorosra csökkent.
A Fogyasztói Index több mint kétszáz termék és szolgáltatás abszolút számban mért fogyasztása mellett az összehasonlítást lehetővé tevő egy főre jutó fogyasztást is bemutatja.Az adatbázis a Jövedelemindexhez hasonlóan országosan, település és irányítószám szinten tartalmaz adatokat.
Az adatok alkalmasak a boltok, szolgáltatóházak vonzáskörzetében a várható kereslet meghatározására, beruházások előkészítésére, a lakosság termékcsoportonkénti potenciális vásárlóerejének meghatározására.
Az összefüggések bemutatására a fogyasztás és a jövedelem között korrelációs együttható értékét használjuk. A korreláció értéke -1 és 1 között változik. A szám azt mutatja, hogyan változik az egyes termékcsoportra költött összeg a jövedelem növekedésével. A -1 hez közeli szám azt jelenti, hogy a szegényebbek nagyobb arányban költenek az adott termékcsoportra, 1 közeli érték azt jelenti, a termékcsoportra a gazdagabbak arányosan többet költenek.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.